וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': מדטרוניק עשויה לרכוש את בוסטון סיינטיפיק כדי להתחרות עם ג'ונסון אנד ג'ונסון

רונן סרברניק

5.9.2001 / 18:02

הצלחת הניסוי בסטנטים מצופים של ג'ונסון עשויה לעודד את מדטרוניק לבצע את הרכישה; בוסטון מפתחת בימים אלו סטנטים מצופים המתבססים על אלו של מדינול הישראלית

אתמול התפרסמו תוצאות ניסוי לסטנטים מצופים של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון שנערך באירופה. תוצאות הניסוי מצביעות על שיפור משמעותי באיכות הסטנטים של ג'ונסון: 97% מהמשתתפים בניסוי לא סבלו מהיצרות עורקים במהלך 210 הימים שלאחר השתלת הסטנט, זאת לעומת סטנטים לא מצופים שהשיגו שיעור של 73% בלבד.

תוצאות אלו, שמשכו אתמול את מניית ג'ונסון אנד ג'ונסון (סימול JNJ) לעלייה של 6.5%, גרמו לאנליסט מריל לינץ', דניאל למטייר, להעריך כי חברת מדטרוניק, אחת מיצרניות הציוד הרפואי הגדולה בארה"ב, עשויה לפעול לקראת רכישה של חברת בוסטון סיינטיפיק, בעלת מניות במדינול הישראלית.

למטייר מסיק שתי מסקנות בעקבות הדו"ח: האחת, בנוגע להכפלת גודל שוק הסטנטים המצופים לשווי של 4.6 מיליארד דולר עד 2004, השנייה, שימוש מסחרי בסטנטים יאושר באירופה ב-2002 ובארה"ב ב-2003.

בנוסף טוען למטייר כי מדטרוניק עשויה לרכוש את בוסטון סיינטיפיק, שמפתחת בימים אלו סטנטים מצופים, על מנת להתמודד בהצלחה עם מתחרתה הגדולה, ג'ונסון אנד ג'ונסון.

בוסטון סיינטיפיק ביצעה לפני מספר חודשים סדרת ניסויים קליניים בסטנט מצופה שמתבסס על אחד הסטנטים החדשים של חברת מדינול, הנירפלקס. מדינול, שתבעה לפני מספר חודשים את בוסטון בנוגע להקמת חברת קש שמטרתה להעתיק את הסטנטים של החברה, ואשר נמצאת בשליטת קובי ויהודית ריכטר, לא התנגדה לביצוע הניסויים מכיוון שנערכו בהתאם לחוזה מוקדם בין החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully