וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדטק תספק את מוצר ה-PAYplus CLS לבנק קרדיט אגריקול הצרפתי

גיא ימין

5.9.2001 / 17:08

הבנק בעל 16 מיליון לקוחות; בבית ההשקעות אוסקר גרוס מעריכים את שווי העסקה בכמיליון דולר; פאנדטק תשתף פעולה באספקת המוצר עם חברת Diamis, המשווקת פתרונות מערכתיים למוסדות פיננסיים באירופה

פאנדטק , המספקת תוכנות לסליקת כספים ושירותי בנקאות מקוונת אחרים, הודיעה היום על חוזה שחתמה עם בנק קרדיט אגריקול הצרפתי. במסגקת העסקה, תספק פאנדטק את מוצר ה-PAYplus CLS שלה, המסייע בביצוע עסקות חילופי מטבע, ופעולות בנקאיות אחרות. פאנדטק תשתף פעולה באספקת המוצר עם חברת Diamis, המשווקת פתרונות מערכתיים למוסדות פיננסיים באירופה.

"אנו שמחים לספק את פיתרון ה-PAYplus CLS לקרדיט אגריקול", אמר בתגובה לעסקה ראובן בן מנחם, מנכ"ל פאנדטק. הנהלת החברה לא דיווחה נתונים פיננסיים לגביה, אך היא לא הוגדרה כ"מגה-דיל", כינוי לו זכו בעבר עסקות שצפויות להניב לפאנדטק סכומים בני 7 ספרות. בבית ההשקעות אוסקר גרוס, עם זאת, מעריכים את שוויה של העסקה בכמיליון דולר.

בין לקוחותיה של פתרונות ה-e-banking לניהול חשבונות בנק באמצעות האינטרנט, וה-e-payments של פאנדטק מצויים חמשת הבנקים הגדולים בעולם, שבעה מתוך עשרת הגדולים. גם אלה לא יכלו להימנע מקיצוץ בהוצאות ה-IT שלהם, ועובדה זו הובילה את פאנדטק לפרסם אזהרת הכנסות ורווחים חמורה לרבעון השני, והתוצאות שלה בו ביטאו את התארכות מחזורי המכירות של החברה.

מאז אזהרת הרווח שפירסמה החברה לא מצליחה מניית פאנדטק להתאושש, והיא איבדה כ-40% מאז תחילת חודש יוני. בבית ההשקעות ליהמן ברדרס העריכו לאחרונה כי גם ברבעון הנוכחי לא תציג פאנדטק שיפור, וההתאוששות בעסקי החברה תחל במהלך הרבעון הרביעי של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully