וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת השמות רוחשת: מי יהיה מנכ"ל טיב טעם

שלומי שפר

13.6.2007 / 20:28

יעקב גלברד: אף אחד לא דיבר איתי על ניהול החברה. גאידמק: הידיעה על מועמדותו של גלברד למנכ"ל - "שטויות"

"אני לא מכיר כל הצעה ואף אחד לא דיבר איתי על ניהול " - כך אומר ל-TheMarker יעקב גלברד, המנכ"ל הפורש של בזק. זאת לאור הידיעות בתקשורת על כך שהמיליארדר ארקאדי גאידמק עומד להציע לו לנהל את רשת המזון שאת השליטה בה רכש בסוף השבוע שעבר. לאחר הרכישה, החלה לפרוח בורסת השמות לגבי מנכ"ל אפשרי לרשת. כיום, מנוהלת טיב טעם על ידי דובי שניידמן.

משרדו של גאידמק הגדיר את הידיעה על כך שהוא צפוי לפנות לגלברד (שניהל בעבר את רשת ), ליורם דר (לשעבר מנכ"ל רבוע כחול) או לקובי לוי (לשעבר בכיר בשטראוס) כמועמדים לניהולה של טיב טעם - "שטויות".

בסוף השבוע שעבר רכש גאידמק את השליטה ברשת המזון טיב טעם לפי שווי חברה של 820 מיליון שקל. לאחר הרכישה, הצהיר גאידמק כי הוא מתכוון להפסיק את מכירת החזיר ברשת. בהמשך, הוציאה החברה הודעה לפיה הפסקת מכירת החזיר תובא לאחר הרכישה להחלטת מועצת המנהלים של החברה. כמו כן, הבהירה החברה כי היא אינה מתכוונת לפי שעה להפוך לרשת כשרה או להפסיק לעבוד בשבת.

בראיון ל-TheMarker בתחילת השבוע, אמר גאידמק כי הוא מתכוון לפתוח עוד 100 סניפים חדשים של הרשת וכי הוא מתכוון להכפיל את מכירות החברה בשנתיים הקרובות. את 2006 סיימה החברה עם היקף מכירות של כ-1 מיליארד שקל מתוכן 600 מיליון שקל בענף הקמעונאות. בענף המזון נשמעו טענות כי גאידמק רכש את טיב טעם במחיר גבוה מדי. היום, לאחר עליה של כ-1.6% במניית טיב טעם, נסחרת החברה בבורסה לפי שווי של כ-510.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully