וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל על מבצעי שבוע הספר

נופר סיני

14.6.2007 / 3:13

השבוע עוד לא נגמר. יש עוד הזדמנות לרכוש ספרים במחירי מבצע. לפניכם המבצעים החמים

עוד לא קניתם ספרים בהנחות שבוע הספר? עדיין לא מאוחר: ירידי שבוע הספר של הוצאות הספרים מתקיימים עד שבת הקרובה - וברשתות הגדולות המבצעים ימשכו עד סוף החודש. הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמחליטים איפה לבצע את הרכישות.

* המבצע של צומת ספרים מציע ספר שני בשקל - על ספרי כל ההוצאות מלבד עם עובד, כתר והספרייה החדשה, וכן ספרי ידיעות אחרונות שאינם נכללים ברשימת רבי מכר - למעשה, מכיוון שיש עשרות הוצאות, מומלץ לפני הרכישה לבדוק בדיוק אילו ספרים אכן משתתפים במבצע.

* בסטימצקי ההנחה על שני ספרים היא 35%, ועל ארבעה ספרים ומעלה - 45%.

* בקנייה של ספר אחד ברשתות אין יתרון לאף רשת - שתיהן מציעות 25% על ספר בודד. לשם השוואה, מהתאחדות המו"לים נמסר כי ההנחות על ספר בודד אצל ההוצאות בירידי שבוע הספר הן של 20%-40%.

* בקנייה של שני ספרים בצומת ספרים תקבלו הנחה של 50% - בתנאי שמחירם זהה. ככל שקיים פער גדול יותר בין מחירי הספרים - כך תקטן ההנחה שתקבלו בפועל.

* בסטימצקי לא תוכלו בכל מקרה להגיע להנחה של 50%, מכיוון שההנחה המקסימלית היא של 45%. עם זאת, נדרש מהצרכן פחות מאמץ חישובי כדי להבין מה גדול ההנחה שהוא מקבל. מלבד זאת, כל ההוצאות משתתפות במבצע - וזה בהחלט יתרון חשוב. עם זאת, קנייה מושכלת בצומת ספרים, יכולה להניב הנחה גדולה יותר.

* מהתאחדות המו"לים מציינים כי צרכן שקונה שלושה ספרים בדוכן ביריד מקבל שני ספרים בהנחה ממוצעת של 20% וספר שלישי בחינם - לפי מבצע כוכבים של ישראכארט. כלומר בשורה התחתונה ההנחה הכוללת הממוצעת היא של 47%. בחלק מהמקרים יש הוצאות שאף מעניקות ספר נוסף חינם למי שקונה שלושה ספרים ויותר.

עדכון מערכת וואלה!

* HOT בשיתוף פעולה עם רשת "צומת ספרים" מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של ספרי הילדים האהובים ב-19.99 שקל.
ספרים כגון: קריוס ובקטוס, הברוגז של ליאור, המכשפה של ליאור, אבא שלי, לילה טוב ירח, אילת מטיילת, אין כאן שום מפלצות, חוות הקסמים, לכולנו יש פופיק, טוסיקים ועוד .

המבצע ימשך בין התאריכים ה- 11.6 - 30.6.

בנוסף, כל לקוח HOT שיגיע ל"צומת ספרים", יקבל במתנה את ספר היין של גיל חובב, מתנת צומת ספרים.

על מנת לקבל את ההטבה של ההנחה על ספרי הילדים והספר מתנה ,כל שעל הלקוח לעשות הוא להיכנס לאחד מסניפי רשת "צומת ספרים" ברחבי הארץ ולהזדהות כלקוח HOT. קבלת הספר מתנה אינה מותנה בקניית אחד מספרי הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully