וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נור במשא ומתן עם סאיטקס על רכישת חטיבת הפורמט הרחב

הארץ

6.9.2001 / 7:22

מנכ"ל נור: אנו מדברים מדי פעם עם סאיטקס, כמו עם שאר החברות בתחום

מאת בועז לוי

נור מקרופרינטרס הישראלית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, מנהלת מו"מ עם סאיטקס הישראלית על רכישה של חטיבת הפורמט הרחב שלה, סאיטקס ויז'ן. עדיין לא ברור באיזה שלב נמצאים הדיונים.

נור וסאיטקס ויז'ן עוסקות בפיתוח ובמכירה של מדפסות בפורמט רחב. המדפסות מיועדות להדפסה של שלטי חוצות וכרזות על בניינים ואוטובוסים.

בסאיטקס סירבו אתמול להגיב על הידיעה. מנכ"ל נור, ארז שחר, אמר כי מדיניות החברה היא לא להגיב על שמועות. עם זאת אמר שחר כי החברות שומרות על קשר: "אנו מדברים מדי פעם עם סאיטקס, כמו עם שאר החברות בתחום".

סבב שיחות זה אינו הראשון שמקיימות החברות. בעבר אישר שחר כי החברות ניהלו מגעים למיזוג שלא יצא לפועל בגלל אי הסכמה על המחיר. אם נור תרכוש את סאיטקס ויז'ן, היא תבצר את מיקומה כמובילה בעולם בתחום המדפסות בפורמט רחב.

נור רכשה את סלסה דיגיטל האמריקאית בכ-30 מיליון דולר ב-2000; רכישה זו מיצבה אותה כמובילה בתחום. החברה השנייה בגודלה היא ויוטק (Vutek), והשלישית היא סאיטקס ויז'ן (23%).

נור

תחום פעילות: פיתוח מדפסות בפורמט רחב שווי שוק: 80 מיליון ד' מכירות ב-2000: 122 מיליון ד' מנכ"ל: ארז שחר בעלי מניות עיקריים: דן פרג'ס (34%), (29%)

סאיטקס ויז'ן

תחום פעילות: פיתוח מדפסות בפורמט רחב שווי שוק: אין (חברה פרטית) מכירות ב-2000: 75 מיליון ד' מנכ"ל: דוד ריס בעלי מניות: סאיטקס (100%)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully