וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות ותום השלימו את ההשקעה במפעל חרושת בית השיטה

שלומי גולובינסקי

6.9.2001 / 10:07

איכות ותום השקיעו במפעל 3 מיליון דולר במסגרת גיוס של 6 מיליון דולר; חרושת בית השיטה עוסקת בייצור מכלולים לקטיף כותנה

חרושת מתכת, חברה בת של איכות שוקי הון וקבוצה בת של תום אחזקות , שבשליטת צביקה בירן, השלימו השקעה של 3 מיליון דולר במפעל חרושת בית השיטה. בסך הכל גייסה חרושת מתכת 6 מיליון דולר. חלקה של הקבוצה הבת של איכות שוקי הון מהווה שישית מקבוצת המשקיעים, וחלקה של הקבוצה הבת של תום אחזקות מהווה שליש מהקבוצה.

חרושת בית השיטה היא חברה חדשה הנמצאת בבעלות קיבוץ בית השיטה ועוסקת בייצור מכלולים לקטיף כותנה מכני ורכיבים אחרים לתעשיית הרכב וההנדסה החקלאית. קבוצת המשקיעים תשקיע 6 מיליון דולר, בתמורה להקצאת 22% ממניות חרושת מתכת.

כמו כן, תתבצע התאמה לשווי חרושת מתכת בהתאם לתוצאותיה העסקיות לשנים 2001-2003. החברה ציינה כי קבוצת המשקיעים מתחייבת לרכוש אג"ח להמרה בסך 2 מיליון דולר בשנת 2003, במידה שחברת חרושת מתכת תדרוש זאת. מימוש התחייבות זו יבוצע רק במידה שהמפעל ישיג רווח תפעולי, בהתאם לקריטריונים שיקבעו.

המרת כל איגרות החוב תקנה למחזיקים בהן כ-6.85% ממניות החברה. איגרות החוב להמרה יהיו צמודות למדד לתקופה של 4 שנים, ויישאו ריבית שגובהה ייגזר מרווחי חרושת מתכת. לקבוצת המשקיעים אופציה לרכישת 5% נוספים מחרושת מתכת תמורת כ-1.1 מיליון דולר, לתקופה של 4 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully