וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל מכפילה את תקציב הפרסום

איילה צורף

18.6.2007 / 10:39

זאת על אף שאין לה תחרות בשוק החשמל. התקציב גדל ל-37 מ' שקל. המרוויח: משרד הפרסום אדלר-חומסקי

חברת החשמל מגדילה את תקציב השיווק והפרסום שלה ל-37 מיליון שקל. דובר החברה, דדי גולן, אישר כי התקציב, שעמד עד כה על 17 מיליון שקל, יגדל ב-20 מיליון שקל נוספים.

לשאלת TheMarker מדוע הוחלט על גידול בתקציב, אמר הדובר: "מטרת גידול התקציב תיחשף במסיבת עיתונאים שתיערך בתחילת יולי. בשלב זה לא נוכל למסור לגביה פרטים נוספים".

לדברי גורם הקשור בחברת החשמל: "מטרת המהלך השיווקי החדש - לשנות את אופן צריכת החשמל של בתי האב בישראל. לחנך לשימוש מושכל בחשמל. כיום אין מספיק חשמל בישראל, וחברת החשמל תערוך מהלך שיתרום להקטנת החוסר ברזרבות, יתרום לאיכות סביבה ויתרום לכיסו של כל אזרח".

כאמור, בחברת החשמל מסרבים לעת עתה לפרט את הסיבות בעטיין הוחלט להגדיל ב-120% את תקציב הפרסום והשיווק של חברת החשמל.

משרד הפרסום של חברת החשמל בשנים האחרונות הוא אדלר-חומסקי, והוא יהיה אחד המרוויחים העיקריים מגידול זה, שכן התשלום למשרד מתבצע על בסיס עמלות הנגזרות מגודל תקציב הפרסום והשיווק הכולל של הלקוח.

לפני כשנה הציג המשרד בפני הנהלת החברה תוכנית אסטרטגית, על מנת להתמודד עם מה שהוגדר באותם ימים "שינוי אסטרטגי נוכח השינויים המבניים העומדים בפתח - הרפורמה ופתיחת משק החשמל לתחרות".

מאז לא נפתח שוק החשמל לתחרות, לפחות בכל הקשור לאפשרות של הצרכנים לבחור את החברה שתספק להם חשמל. תחרות כזו גם לא עומדת בפתח.

תקציב הפרסום של חברת החשמל נמצא בידי משרדו של ראובן אדלר, מקורבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, מאז סוף שנת 2001.

אדלר זכה במכרז לפני כ-5 שנים; המכרז היה ל-3 שנים, ומאז, במשך שנתיים נוספות, הוארך החוזה ללא מכרז. באחרונה הוארך החוזה בפעם השלישית. את ההחלטה על הארכתו קיבלה ועדת קשרי הלקוחות והפרסום של דירקטוריון חברת החשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully