וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לבזק בינלאומי

ערן גבאי

19.6.2007 / 7:00

אחרי חצי שנה בלבד בבזק בינלאומי, איציק בנבנישתי יחליף את אבי גבאי שעובר לנהל את בזק. שניהם מוגדרים בינתיים כממלאי מקום

דירקטוריון בזק אישר היום את מינויו של איציק בנבנישתי לממלא מקום מנכ"ל בזק בינלאומי. בנבנישתי מחליף בתפקידו את אבי גבאי, ששימש כמנכ"ל בזק בינלאומי בארבע השנים האחרונות ועובר כעת לנהל את חברת בזק.

בנבנישתי מוגדר כממלא מקום למנכ"ל, ועדיין לא כמנכ"ל בפועל, מאחר שטרם נכנס לתפקידו יו"ר פעיל בבזק בינלאומי. זו גם הסיבה שמינוי בנבנישתי כממלא מקום עבר הן את אישור דירקטוריון בזק בינלאומי והן את אישור דירקטוריון בזק.

גם אבי גבאי מוגדר נכון להיום כממלא מקום מנכ"ל בזק לאחר שיחליף בימים הקרובים בתפקיד את איקה אברבנאל, שתפס זמנית את מקומו של מנכ"ל בזק היוצא, יעקב גלברד, בעקבות הפרשות החשבונאיות ואי הסדרים שאותרו בחברה.

גם גבאי מוגדר כממלא מקום מאחר שבעלי המניות בבזק עדיין מקיימים שיחות בניסיון לשנות את הרכב הבעלות בקבוצת בזק ולצרף את שלמה נחמה כמשקיע בבזק וכיו"ר הקבוצה החדש. עקב כך, מסרבים בינתיים בדירקטוריון בזק לקבוע מסמרות בכל הקשור להגדרת התפקיד של גבאי.

כבר ברור כי גבאי יהיה אחראי בבזק על פעילות הטלפוניה הקווית אך טרם נקבע אם ימונה מעליו מנכ"ל לקבוצת בזק כולה, שיהיה אחראי על פעילות החברות הבנות, או שגבאי עצמו יקבל אליו את סמכויות ניהול הקבוצה כולה. אם יוחלט לצרף את נחמה כיו"ר בזק, הוא צפוי להיות אחראי כיו"ר פעיל על פעילות הקבוצה כולה.

בנבנישתי בן ה-42 יידרש להמשיך ולהצעיד את בזק בינלאומי בשנים הקרובות כמנוע צמיחה חשוב עבור קבוצת בזק. בנבנישתי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) עם התמחות במימון ושיווק מהאוניברסיטה העברית שבירושלים ותואר ראשון בכלכלה. הוא הצליח להתברג כמנכ"ל הבא של בזק בינלאומי אחרי חצי שנה בלבד של פעילות בחברה כמשנה של גבאי.

קודם לכן, כיהן בנבנישתי כדירקטור ומנכ"ל חטיבת המחשוב האישי וערוצי ההפצה בחברת היולט פקארד (HP) בישראל. לפני כן, שימש כמנכ"ל חברת CMS Compucenter Ltd העוסקת בהפצה של חומרה ותוכנה בישראל.

בזק בינלאומי בעידן בנבנישתי תיאבק לראשונה בשוק תחרותי שמתחלק כמעט שווה בשווה בין 3 שחקנים (נטוויז'ן-ברק ואינטרנט זהב-קוווי זהב) כאשר כל אחת מהחברות נהנית ממחזור עסקים של כ-1.2 מיליארד שקל בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully