וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת כדורי מבקשת לרכוש את פעילות כדורי את חי ב-5.2 מיליון שקל

שלומי גולובינסקי

6.9.2001 / 13:56

הערכת השווי לנכסי החברה נערכה על ידי פרופ' יורם עד; כדורי תעבור להתמקד בנדל"ן מניב

בני משפחת כדורי, בעלי השליטה בחברת כדורי את חי מבקשים לרכוש את פעילותה של החברה ב-5.2 מיליון שקל. המדובר בפעילות והנכסים של כדורי עיצוב תעשיה (100%), ויטל המרכז ללימודי עיצוב בתל אביב (33%) אינפוטק מערכות רפואיות 2000 (100%), סאן פל ( 100%), ודיזיין טו וורק (25%). כדורי את חי תמכור את הפעילות והנכסים במלואם.

התמורה עבור הנכסים והפעילות נקבעה כשווי המצרפי של הנכסים והפעילות, בהסתמך על הערכת שווי שנערכה על ידי פרופ' יורם עדן.

בנימוקים להערכת השווי, מציין פרופ' עדן כי פעילות השילוט, שהיתה עיקר פעילות החברה עד שנת 2000, היתה נתונה לתנודות חריפות ברווח הגולמי ובשיעורו. תנודות אלו השפיעו מהותית לרעה על תוצאות פעילות החברה בכללותה, ועם מכירתם, תצטמצם התנודתיות בחברה.

בחברה טוענים כי מכירת הנכסים והפעילות והתמקדות החברה בתחומי פעילות אחרים, תביא לשיפור ביכולת גיוס ההון של החברה, להקטנת התחייבויותיה ולשיפור ביחס ההון של החברה. כמו כן, מכירת הפעילות תוביל להקטנת הוצאות המימון של החברה ולשיפור התשואה על ההון והתשואה על הנכסים. במקביל, מתכננת כדורי למקד את פעילותה לאחר המכירה בתחום הנדל"ן המניב, שהינו תחום רווחי המניב זרם קבוע של הכנסות, ולמעשה, כמעט שאינו שואב הוצאות.

כדורי סיימה את הרבעון השני של השנה עם הפסד של 267 אלף שקל, למרות שמתחילת השנה דווקא רשמה רווח נקי של 1.2 מיליון שקל. מניות כדורי נסחרות בבורסה לפי שווי של 17 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully