וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פרידריך אברט עורכת סדרת מפגשים במטרה לעצב בישראל תרבות ניהול שתגביר שיתופם של עובדים במקומות עבודה

TheMarker.com כתב

6.9.2001 / 14:40

הפרויקט יכלול סדרה של מפגשים בני יומיים בהם ייטלו חלק 10 נציגים קבועים של ועדי עובדים ו-10 נציגים קבועים של מנהלי מפעלים וחברות גדולות במשק

קרן פרידריך אברט עורכת סדרת מפגשים בהשתתפות נציגי עובדים ומעסיקים במטרה לעצב בישראל תרבות ניהול שתגביר את שיתופם של העובדים במקומות העבודה. בפרויקט משתתפים שגרירות גרמניה, המכון הישראלי למחקר כלכלי וחברתי וקרן הנס בקלר של האיגודים המקצועיים בגרמניה.

הפרויקט יכלול סדרה של מפגשים בני יומיים, בהם ייטלו חלק 10 נציגים קבועים של ועדי עובדים ו-10 נציגים קבועים של מנהלי מפעלים וחברות גדולות במשק. המפגש הראשון, שנערך היום ומחר (ימים ה'-ו'), יעסוק בשיתוף הפעולה בין ההנהלה לעובדים באסטרטגיית קבלת ההחלטות במפעל. במפגש ייטלו חלק שני מרצים-אורחים מגרמניה: היינץ גונטר דאכרודט - מנהל כוח האדם של מפעל Hohenlinburg, ורולנד האונשטיין - יו"ר ועד העובדים נסטלה גרמניה.

ד"ר רובי נתנזון, יו"ר המכון הישראלי למחקר כלכלי וחברתי, המרכז את הפרויקט, אמר כי מדובר ביוזמה חדשנית וארוכת-טווח, שנועדה לדון באופן מעמיק בסוגיית שיתופם של העובדים בניהול, תוך החלפת דעות בין עובדים ומעבידים ולימוד מהניסיון הנצבר בגרמניה.

לדברי ד"ר נתנזון, הדגש בדיונים יהיה מעשי ולא תיאורטי, במטרה לעצב מודלים מוסכמים של שיתוף עובדים בניהול. בסיום הדיונים יוכנו המלצות למעסיקים ולנציגי עובדים וכן למקבלי ההחלטות, כדי לקדם חקיקה שתעגן יחסי עבודה על בסיס שיתופי.

על נציגי העובדים בפרויקט נמנים ראשי ועדי העובדים של טבע, אל-על, ידיעות אחרונות, תעש, פולגת, תדיראן, אלישרא, סולל בונה, טרה. על נציגי המעסיקים, המייצגים ענפים שונים במשק, נמנים נציגים של מפעלי ים המלח, אוסם, יוניליבר ישראל, תעש, נשר, אל-אופ ונציגי התאחדות התעשיינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully