וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: בשלב זה אין מגעים עם גאידמק

נעה גרטי

20.6.2007 / 16:07

חברת רמי לוי שיווק השקמה הוציאה הודעה רשמית לבורסה המכחישה את דבר קיומם של מגעים עם ארקדי גאידמק, לעת עתה

רמי לוי, בעלי חברת השיווק רמי לוי שווק השקמה, הוציא הודעה רשמית לבורסת תל אביב בה הוא מתייחס לפרסומים. לפי ההודעה, מאשר לוי כי פנה אליו צד אשר הזדהה כמקורב לארקדי גאידמק, אך עם זאת לא מתנהלים כעת כל מגעים בין הצדדים.

מניית רמי לוי עולה בשעה זו ב-6.97% בבורסה.

כתב TheMarker טל לוי:

ארקדי גאידמק עדיין מעוניין לרכוש רשת לשיווק מזון והוא מנהל משא ומתן לרכישת רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה. לפני כשבוע פנה גאידמק לרשת והחל לנהל עימה משא ומתן. בשלב זה לא ידוע תג המחיר או בכמה אחוזים מהחברה מעוניין גאידמק להחזיק. נזכיר כי רק השבוע בוטלה העסקה לרכישת טיב טעם בידי גאידמק.

התשקיף שהוציאה רמי לוי שיווק השקמה לפני חודש וחצי לקראת הנפקתה מגלה כי הרווח הנקי של הרשת הסתכם ב-2006 ב-28.5 מיליון שקל. מדובר בגידול של 32% לעומת 2005, אז הסתכם הרווח ב-21.5 מיליון שקל. מחזור המכירות של הרשת, המפעילה שמונה סניפים, בעיקר באזור ירושלים, הגיע ל-570 מיליון שקל, לעומת 450 מיליון שקל ב-2005 - גידול של 26%, מהם 10% בחנויות זהות.

שיעור הרווח הנקי מהמכירות מסתכם ב-5% - שיעור גבוה במיוחד יחסית לענף וגבוה במיוחד לעומת 2 רשתות השיווק הגדולות: שופרסל הציגה שיעור רווח תפעולי של 3.1% מהמחזור ורווח נקי של 1.3%, ואילו הציגה שיעורי רווחיות גבוהים יותר: 4.5% רווח תפעולי ו-3.3% רווח נקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully