וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסכסוך: גיל ואלדר הגדילו את החזקתם בהכשרת הישוב ל-24%

שלומי גולובינסקי

6.9.2001 / 17:03

ההחזקה מגדילה את זכויות ההצבעה של השניים ל-12%; את הרכישה ביצעו באמצעות ירדן שבבעלותם; בנוסף הגדילו אחזקתם, באופן אישי, בנעמן פורצלן

למרות הסכסוך שנתגלע בשבועות האחרונים בין ראשי גבור ספורט , רועי גיל ואיתן אלדר, לראשי הכשרת הישוב , משפחת נמרודי, ממשיכים השניים להגדיל את החזקותיהם בהכשרת הישוב.

חברת ההשקעות ירדן, דרכה מחזיקים גיל ואלדר במניות הכשרת הישוב, רכשה השבוע עוד כ-10,000 מניות של הכשרת הישוב במחיר של כ-20 שקל למניה, ובהשקעה כוללת של 200 אלף שקל. ירדן הגדילה בכך את חלקה בהכשרת הישוב ל-24% מהון המניות ו-12% מזכויות ההצבעה בחברה.

חברה נוספת בה היו גיל ואלדר פעילים השבוע היא נעמן פורצלן . השניים רכשו, הפעם באופן אישי, כ-4,650 מניות של החברה בעלות כוללת של 16 אלף שקל. השניים מחזיקים כעת ב-0.04% מהחברה באופן אישי, בנוסף למניות השליטה שמוחזקות בידי קבוצת סגיאל - זרוע ההשקעות הגדולה שלהם.

מנגד, אלפרד אקירוב, בעל השליטה בקבוצת אלרוב , מכר השבוע 45 אלף מניות של הקבוצה ב-1.2 מיליון שקל. אקירוב נותר עם החזקה של 73.5% ממניות אלרוב. בעל המניות השני בגודלו באלרוב, הוא איש העסקים נוחי דנקנר, שמחזיק בכ-8% ממניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully