וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי השלמת הרכישה: בנק אגוד מפטר את מרבית עובדי בנק כרמל

עינב בן יהודה

6.9.2001 / 18:50

כך נודע ל-TheMarker.com. לאחר שני סבבי פיטורים, שהאחרון בינהם נערך היום, נותרו רק כ-15 מעובדי הבנק, שהעסיק עד לפני מספר חודשים כ-90 עובדים

בנק אגוד פיטר היום כ-25 מעובדי בנק כרמל, אשר רכישתו על ידי בנק אגוד הושלמה לפני כחודשיים. זהו אינו סבב הפיטורים הראשון: לפני מספר חודשיים נערך קיצוץ משמעותי במסגרתו פוטרו כ-50 מ-90 עובדי הבנק.

דובר בנק אגוד אישר היום את הנתונים ואמר כי בנק אגוד קלט 15 מעובדי בנק כרמל. "ב-19 באוגוסט סגרנו את שבעת במסגרת צעד זה נאלצנו, לצערנו, לפטר בתקופה האחרונה חלק מהעובדים".

לפני כחודשיים השלים בנק אגוד את עסקת רכישת פעילותו הבנקאית של בנק כרמל להשקעות ומשכנתאות מידי בעל השליטה ז'ק בר, תמורת 131.2 מיליון. עם רכישת עסקי בנק כרמל, קיבל לידיו בנק אגוד כ-24 אלף לקוחות חדשים, המנהלים תיקי משכנתאות, תיקי פקדונות ותוכניות חיסכון. תיק המשכנתאות של בנק כרמל מסתכם בכ-2.3 מיליארד שקל ומתווסף לתיק המשכנתאות הקיים של בנק אגוד, שהנו בהיקף של 1 מיליארד שקל.

במקביל לרכישת מניות הבנק, רכשה קבוצת כרמל מידי בנק הכרמל נכסים ופעילויות שאינם קשורים ישירות לפעילות הבנקאית בתמורה ל-27.9 מיליון שקל, פיקדון כספי בסך 6.3 מיליון שקל, ניירות ערך סחירים תמורת 99.7 מיליון שקל, והתחייבויות של הבנק בסך של 4.7 מיליון שקל.

עם העברת השליטה בבנק הכרמל, התפטרו המבקר הפנימי וכן כל הדירקטורים, למעט הדירקטורים מהציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully