וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס במו"מ לרכישת אקטימייז

ערן גבאי

24.6.2007 / 9:01

העסקה תמורת כ-280 מיליון דולר. אקטימייז, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול סיכונים תפעוליים, נערכת לקראת הנפקה בנאסד"ק

חברת נייס מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת חברת הסטארט אפ אקטימייז, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול סיכונים תפעוליים, תמורת כ-280 מיליון דולר. אקטימייז נמצאת בימים אלה בהיערכות לקראת הנפקה בנאסד"ק, וההערכה היא שהיא התכוונה לגייס כ-70 מיליון דולר, לפי שווי של כ-300 מיליון דולר, אחרי הכסף. החתמים בהנפקה הם סיטי וליהמן ברדרס. מאקטימייז נמסר כי החברה אינה מגיבה לשמועות.

אקטימייז זכתה במקום הראשון לפני כשנה בתחרות 50 Israel Technology Fast של פירמת הייעוץ דלויט ברייטמן אלמגור. ההערכה היא שמכירותיה בשנה החולפת הסתכמו בעשרות מיליוני דולרים.

החברה נוסדה ב-99' על ידי היזמים דויד סוסנה, המשמש כמנכ"ל החברה; דיויד גוברין, מנהל הפעילות הישראלית; בועז פאר, מנהל טכנולוגיה ראשי וגיא גרינברג, והיא מעסיקה כ-200 עובדים. עד כה גייסה החברה 24 מיליון דולר מהקרנות כרמל ונצ'רס, FT ונצ'רס, גיזה וורטקס. יו"ר החברה הוא אבי זאבי, שותף מנהל בקרן ההשקעות כרמל.

ההערכה היא שמכירותיה של אקטימייז בשנה החולפת הסתכמו בכ-40 מיליון דולר. אקטימייז פועלת כיום משלושה משרדים בניו יורק, לונדון ותל אביב. אקטימייז מפתחת פתרונות לניהול סיכונים תפעוליים על בסיס טכנולוגיה לניתוח מידע בזמן אמת ולניהול פעילות עסקית. הטכנולוגיה מאפשרת מעקב, בקרה ודיווח מיידי על פעילות חריגה, כדוגמת הלבנת כספים או הונאות בכרטיסי אשראי ובמכשירים לשירותי בנק אוטומטיים.

פתרונות החברה מבוססים על תשתית אנליטית המאפשרת לארגונים לאתר פעילויות חריגות ולהגיב לסיכונים בזמן אמת. הפתרונות הללו מסייעים לארגונים למזער סיכונים, באמצעות ניתוח משולב של אינפורמציה ממקורות חיצוניים ונתונים המתקבלים בזמן אמת מהמערכות התפעוליות. זאת, בשילוב מידע היסטורי הקיים בבסיסי הנתונים של הארגון.

  • עוד באותו נושא:
  • נייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully