וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכמאייר ורוזן רוכשים השליטה בדפרון

נתן שבע

24.6.2007 / 14:58

באמצעות השלד הבורסאי, בעלי השליטה בקנדה-ישראל ובפאנגאיה עשויים להגדיל פעילותם בארץ. המניה קופצת 47%

ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי השליטה בחברת הנדל"ן קנדה-ישראל, רוכשים שלד נוסף בבורסה בתל אביב. השניים רוכשים את השליטה בשלד הבורסאי דפרון, שנה וחצי אחרי רכישת השליטה בפאנגאיה נדל"ן.

רוזן וטוכמאייר ישלמו 24 מיליון שקל תמורת הקצאת מניות של 80% מהחברה. כמו כן יוקצו לשניים אופציות שעם מימושן יגדילו את חלקם בחברה ל-90%. מניית דפרון מגיבה לידיעה בזינוק של 47% במחזור של 400 אלף שקל.

"כל הפעילות החדשה של רוזן ושלי תתבצע מעתה באמצעות החברות הציבוריות שלנו", אומר אסי טוכמאייר. "הפעילות הישראלית תתבצע באמצעות דפרון והפעילות בחו"ל תתבצע באמצעות פאנגאיה נדל"ן. ככה אנו מציגים שקיפות רבה יותר בפני המשקיעים", אומר טוכמאייר, שמחזיק גם בפעילות פרטית באמצעות קנדה ישראל.

"נמשיך את הפעילות בישראל באמצעות דפרון בכיוון דומה של פרויקטים של מגורי יוקרה. בשלב הזה לא נעביר פעילות מהחברה הפרטיות לתוך החברות הציבוריות", אומר טוכמאייר.

טוכמאייר, רוזן ורז נוימן, שותפם בקנדה-ישראל, הם בעלי ניסיון של 15 שנה כיזמים. קנדה-ישראל פעילה בארץ כיזמית בפרויקטי יוקרה, בין היתר במתחם צמרת שצפון תל אביב, פרויקט צומת בר אילן, פרויקט צומת בית דגן, ופרויקט הקאנטרי קלאב בצומת גלילות.

הזרוע האירופית של השניים, פאנגאיה נדל"ן, פועלת בגרמניה. החברה חתמה על הסכם לרכישת קרקע ברוסיה בהיקף של 100 מיליון דולר. בעלי השליטה צירפו כשותפים לחברה את כלל ביטוח, שמחזיקה ב-8% בחברה, ואת קרן גידור בינ"ל, שנכנסה לפני כמה חודשים להשקעה בחברה עם אחזקה של 4.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully