וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן חלוץ למנכ”ל הכשרת הישוב?

נורית רוט ורם דגן

25.6.2007 / 7:01

נמרודי הציע את התפקיד לרמטכ”ל לשעבר. אם ייענה, יקבל חבילת אופציות שתהפוך אותו למיליונר. ההצעה במסגרת מהפך עסקי בחברה

תפנית דרמטית בסיפור תיק המניות של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שפורסם ב"מעריב". ל-TheMarker נודע כי עופר נמרודי, בעל השליטה ומנכ"ל הכשרת הישוב (השולטת ב"מעריב"), הציע לחלוץ את תפקיד המשנה למנכ"ל . עוד נודע כי חלוץ שוקל את ההצעה בחיוב.

יש להניח כי אם חלוץ ייענה בחיוב להצעה הוא יקבל חבילת אופציות ומניות של הכשרת הישוב שיהפכו אותו למולטי מיליונר. שמו של חלוץ, שהתפטר מתפקידו עוד לפני פרסום מסקנות ועדת וינוגרד, עלה כמועמד לכמה תפקידים בשוק ההון, ובאחרונה הוא מונה ליו"ר חברת שהונפקה בבורסה. בניגוד לתפקיד של יושב ראש חברה שאינו ביצועי, מינויו לתפקיד משנה למנכ"ל בהנהלת הכשרת הישוב סוגר את אפשרויות ההעסקה של חלוץ.

באופן אירוני חלוץ עשוי להיות בעמדת מפתח דווקא בחברה ששולטת בעיתון שהסב לו את הנזק התדמיתי הגדול ביותר. מעט לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף במלחמת לבנון השנייה פירסם "מעריב" כי חלוץ הורה ליועץ ההשקעות שלו בבנק לאומי למכור את תיק המניות שלו מיד לאחר שנודע לו על חטיפת שני חיילי המילואים בלבנון.

הכשרת הישוב, שבשליטת משפחת נמרודי (כ-70%), עוסקת בעיקר בפעילות נדל"ן בישראל ובמזרח אירופה. הכשרת הישוב נסחרת בשווי של כ-900 מיליון שקל, וההערכה היא כי זהו שווי נמוך מהשווי הכלכלי של החברה.

הפנייה לחלוץ מתבצעת במסגרת מהפך עסקי שמתכנן נמרודי בחברה. ב-2006 הרוויחה הכשרת הישוב 5.3 מיליון שקל, וברבעון הראשון של השנה היא הפסידה 13.65 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully