וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדלסון לא הציע 250 מ' דולר למעריב"

יעל ולצר

25.6.2007 / 16:44

בניוזקו טוענים כי שלדון אדלסון הסכים לשלם רק 105 מיליון דולר תמורת העיתון. "פרסומי נמרודי - שקריים"

המיליארדר היהודי-אמריקאי, שלדון אדלסון, פתח במלחמה כנגד מו"ל "מעריב", עופר נמרודי. לטענת דובר ניוזקו, הפרסומים לפיהם הציע אדלסון לנמרודי 250 מיליון דולר תמורת "מעריב" בשלב כלשהו במשא ומתן ביניהם הם שקריים.

אתמול התפרסמה ב-TheMarker הידיעה לפיה אדלסון ויתר סופית על רכישת "מעריב" לאחר שהמשא ומתן ביניהם התפוצץ משום שלא הגיעו ביניהם לעמק השווה מבחינת שווי העיתון. עוד הסתבר שעורכי הדין של אדלסון החזירו לנמרודי את המסמכים שנטלו בכדי לבצע הערכת שווי ל"מעריב". למעשה, מאותו הרגע, כילה אדלסון את כל מרצו וזמנו על הוצאת החינמון "ישראל היום".

לפי מקורבי אדלסון, נמרודי דרש 160 מיליון דולר עבור "מעריב" - לא כולל הנדל"ן - ואילו אדלסון הסכים לשלם רק 105 מיליון. לטענת מקורבי נמרודי, ההצעה הראשונית של אדלסון עמדה על 250 מיליון דולר ובסופו של דבר פחת הסכום והגיע להצעה של 120 מיליון דולר מול דרישת נמרודי שעמדה על 170 מיליון.

דובר ניוזקו הכחיש מכל וכל את הטענות של מקורבי נמרודי בדבר הצעת המחיר של אדלסון ל"מעריב". "לפני סיום בדיקת הנאותות, שלדון אדלסון מעולם לא נקב בסכום כלשהו בפני נמרודי או בפני מי מבעלי 'מעריב'", טען.

"עם סיום בדיקת הנאותות, הציע אדלסון לנמרודי סכום העולה במעט על 100 מיליון דולר. זהו הסכום שאותו היה מוכן לשלם לאחר שערך את כל החישובים הכלכליים בנוגע ל'מעריב'. כל פרסום אחר בנוגע לסכומים אחרים איננו נכון בעליל".

את תגובתו של עופר נמרודי אי אפשר היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully