וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב ודה נירו מככבים בניו יורק

מיכאל רוכוורגר

26.6.2007 / 8:23

אפריקה ישראל וכוכב הקולנוע בדרך לשיתוף פעולה במגדל השעון במנהטן. ככל הנראה בכוונתם להקים שם מלון מפואר

אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב, מאשרת הערב כי מתקיים מו"מ בין החברה לבין קבוצת המשקיעים אשר בראשם עומד שחקן הקולנוע רוברט דה נירו, באשר לשיתוף פעולה אפשרי במגדל השעון בניו יורק, ארה"ב, אשר שנרכש על ידי אפריקה ישראל באמצע חודש שעבר.

ההערכות בשוק מדברות על כך כי בכוונת הצדדים להקים ככל נראה בית מלון מפואר במגדל הנרכש. אפריקה ישראל מעוניינת ככל הנראה להכניס שותף בעל שם בארה"ב, וזאת בכדי למנף את פעילותו של מגדל השעון.

רוברט דה נירו נחשב לאחד משחקני הקולנוע הגדולים והמפורסמים בעולם, אשר זכה בעבר בפרס האוסקר היוקרתי מטעם האקדמיה האמריקאית לקולנוע. בנוסף לקריירה הקולנועית משלב דה נירו גם פעילות עסקית ענפה, אשר באה לידי ביטוי בין היתר בבעלות של מספר מסעדות יוקרה ברחבי ארה"ב וכן בבעלות עם שותפים נוספים בחברה להפקת סרטים.

כמו כן, מאשרים באפריקה ישראל כי בנוסף למו"מ עם דה נירו, מצויה החברה במגעים עם גורמים עסקיים נוספים וביניהם רשת ציפריאני, המפעילה מסעדות ובתי מלון ברחבי ארה"ב וכן עם רשתות בתי מלון ידועות נוספות באשר לשיתוף פעולה אפשרי במגדל השעון.

מתרשתים בניו יורק

באמצע מאי 2007, הודיעה אפריקה ישראל על רכישת מלוא הזכויות בבניין מגדל השעון (The Clock Tower) בניו יורק, ארה"ב. הנכס שנרכש ניצב על קרקע בשטח של 590 מ"ר, ומשתרע על פני שטח של 26 אלף מ"ר בנויים, אשר אינם מושכרים. לאחר ביצוע השיפוצים, אשר צפויים להימשך כשנתיים, בכוונת אפריקה להסב את הנכס לבניין מגורי יוקרה. עבור הנכס תשלם אפריקה 200 מיליון דולר, כשעלויות השיפוצים וההסבה של הנכס צפויה להסתכם ב-110 מיליון דולר נוספים. בשבוע שעבר דיווחה אפריקה ישראל על השלמת העסקה.

כשבועיים לפני שרכשה אפריקה ישראל את מגדל השעון בניו יורק, הודיעה החברה על רכישה של בניין העיתון "ניו יורק טיימס", בניין הכולל שטחי משרדים ושטחים מסחריים, ב-Times Square במנהטן, בתמורה ל-525 מיליון דולר, וזאת לפני עלות הפיתוח והשיפוץ של הנכס אשר נאמדו ב-170 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully