וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"קרוקס" נתקעו במדרגות הנעות

נורית רוט

26.6.2007 / 3:43

המדרגות קרעו את הנעל, והקניון יפצה את הלקוח ב-600 שקל - כך קבע בית המשפט לתביעות קטנות

הנהלת קניון אחים ישראל בירושלים תפצה אדם שנעל הקרוקס שלו ניזוקה בעת שעלה במדרגות הנעות בקניון, בסכום של 600 שקל. שלומי אלפסי תבע את הקניון לאחר שבאוקטובר 2006 נעל ה"קרוקס" שנעל נבלעה בין שתי מדרגות נעות וחלקה הקדמי נקטם. למזלו, הוא הצליח לחלץ את רגלו בזמן, כך שלא נגרם לה נזק. לטענתו, תלונות שהפנה להנהלת הקניון בעקבות האירוע זכו ליחס מזלזל והוא אף הואשם בגרימת נזק לדרגנוע.

השופט אברהם טננבאום מבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים קבע כי השימוש בנעלי קרוקס מהווה סיכון שהנהלת הקניון היתה מודעת לו, לפחות באופן חלקי. זאת לנוכח דברי מנהל הקניון, שהעיד כי אין חובה לשים שלט אזהרה על השימוש בדרגנוע בנעלי קרוקס, אף כי הוא שמע על מקום שתלה שלט כזה.

לדברי השופט, ישנם שלטי אזהרה על שימוש בנעלי "קרוקס" בדרגנועים בקניונים אחרים, מה שמראה בבירור כי אין זו בעיה ייחודית של התובע. לפיכך קבע השופט כי הנהלת הקניון התרשלה בכך שלא תלתה שלטי אזהרה במקום.

בפסיקת הפיצויים התחשב השופט בכך שחלק מהאחריות "נחה על רגלי התובע" ופסק לאלפסי פיצוי על עוגמת הנפש וההוצאות שנגרמו לו בסך 500 שקל, וכן פיצוי בסך 100 שקל על הנזק לנעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully