וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון כבר לא צהובה

סוכנויות הידיעות

26.6.2007 / 17:01

סוכנות הידיעות בלומברג בכתבת פרופיל מחבקת על המיליארדרית הישראלית: "יצאה מעמודי הרכילות ונכנסה לעולם העסקים"

בכתבת פרופיל גדולה על שרי אריסון מציגה סוכנות הידיעות בלומברג את מעברה של היורשת מדפי הרכילות למדורי העסקים בתקשורת הישראלית, ופורשת את עסקיה בשנים האחרונות ואת מאמציה הפילנתרופיים.

"לאחר תקופה בה חיה מכספי הירושה שלה וחיפשה את השקט הפנימי שלה בצורה פומבית, היא מנסה עתה להופיע כאשת עסקים המשלבת פילנתרופיה ורוחניות ברווחים", נכתב בבלומברג.

"בשנה האחרונה", מתארת סוכנות הידיעות, "יצאה אריסון מעמודי הרכילות, שפרשו את פרשיית ההטרדה המינית והמעשה המגונה של בעלה ואת מאבק המשמורת על בנה מנישואים קודמים".

בלומברג פורשת את מהלכיה העסקיים של אריסון בחודשים האחרונים: רכישת השליטה בשיכון ובינוי, הגדלת אחזקותיה בבנק הפועלים, וההודעה על הקמת חברת שתשקיע לפחות 100 מיליון דולר בטכנולוגיות מים למיניהן. הסוכנות גם מתארת את פרויקט "מהות החיים" של אריסון בהרחבה.

הסוכנות מצטטת את אריסון, מתוך האתר של מהות החיים: "ירשתי אימפריה והבנתי כי יש לכך סיבה. שיש לי שליחות, וכי הכוח והכסף אינם מה שמניע אותי. מה שחשוב לי בעולם הזה הוא למצוא שלווה". לפי הסוכנות, משקיעים חוששים כי תעמיד את יעדיה הרוחניים לפני הרווחים.

בלומברג מזכירה בהקשר זה את פיטורי 900 העובדים מבנק הפועלים ב-2002 - פיטורים שהביאו את הסתדרות העובדים לצאת בקמפיין "שרי אריסון צוחקת, 900 משפחות בוכות". אריסון סייעה בסופו של דבר בדחייה של פיטורי 100 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully