וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימג'ינג נכנסה לשוק השני בגודלו בעולם

שירלי יום-טוב

27.6.2007 / 10:16

החברה קיבלה אישור מיפן לשימוש בקפסולה שלה. המנכ"ל חומי שמיר: "בכוונתנו להציג ביפן בעתיד את שאר המוצרים שלנו"

לחברת , שפיתחה את הקפסולה ובה מצלמה זעירה לאיתור בעיות במעיים, היתה הבוקר הודעה משמעותית: הוועדה המרכזית לביטוח רפואי ביפן נתנה את אישורה לכיסוי באמצעות ביטוח רפואי של אבחון בעיות במעי הדק באמצעות הקפסולה. המשמעות היא שגיוון אימג'ינג נכנסה בדלת הראשית לשוק השני בגודלו בעולם לאחר ארה"ב.

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג, ציין כי "אישור כיסוי הביטוח הרפואי על ידי הוועדה המרכזית לביטוח רפואי ביפן מהווה ציון דרך חשוב עבור החברה. חולים ביפאן, הסובלים מאי סדרים במערכת העיכול, יהיו זכאים כעת לעבור אבחון בדרך שהוכחה כידידותית ויעילה. בכוונתנו להציג ביפן בעתיד את שאר המוצרים שלנו, PillCam SB 2 ,PillCam ESO 2 ,AGILE patency וה- PillCam COLON לשוק היפני".

הוועדה המרכזית לביטוח רפואי ביפן (Chuikyo) נתנה את אישורה רק לסבסוד האבחון באמצעות קפסולת ה-SB, המיועדת לאבחון בעיות במעי הדק. הקפסולות האחרות שגיוון פיתחה עדיין לא זכו לסבסוד בידי מערכת הבריאות היפאנית.

הכיסוי הביטוחי יהיה תקף החל באוקטובר, כאשר כל אזרח יפאני מעל גיל 18 יהיה זכאי לקבל החזר כספי עבור אבחון באמצעות הקפסולה. האבחון ישמש בעיקר לגילוי דימויים סמויים במעי הדק. הודעה זו של גיוון באה בעקבות הודעה מסו, אפריל, לפיה ניתן אישור של משרד הבריאות, העבודה והרווחה ביפאן לשיווק הגלולה.

מניית גיוון אימג'ינג עולה בכ-3% בפתיחת המסחר בתל אביב. החברה נסחרת גם בנאסד"ק לפי שווי שוק של 765 מיליון דולר בעקבות זינוק של 75% בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully