וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום השלימה רישום כפול בת"א

ערן גבאי

1.7.2007 / 12:44

זאת אחרי צמיחה של 30% במחיר המניה מאז ההנפקה בניו יורק. טקס פתיחת המסחר הועבר בשידור חי בסלולר

חברת סלקום, שהשלימה בפברואר האחרון את הנפקתה בבורסה בניו יורק (NYSE), רשמה את מניותיה למסחר בבורסה בתל אביב במסגרת הרישום הכפול. בטקס פתיחת המסחר שהתקיים הבוקר, השתתפו הנהלות סלקום והבורסה ובראשן יו"ר אי.די.בי, נוחי דנקנר; נשיא דסק"ש ויו"ר סלקום, עמי אראל; מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא; יו"ר דירקטוריון הבורסה, שאול ברונפלד; ומנכ"ל הבורסה, אסתר לבנון. הטקס הועבר בשידור חי בסלולר.

מניית סלקום, שהונפקה במחיר של 20 דולר למניה בניו יורק, עלתה מאז בכ-30% ונסחרת היום לפי שווי מניה של כ-26 דולר. עם רישום מניות סלקום למסחר בבורסה בתל אביב, צפויה החבר להיכנס ב-15 ביולי למדד ת"א-25 במסגרת המסלול המהיר המאפשר לחברות דואליות להיכנס למדדים המובילים של הבורסה. זאת, לאחר מועד הרישום הכפול וללא צורך להמתין למועדי העדכון הרגילים.

מעל 50 חברות דואליות

"רישום המניות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב מהווה ציון דרך חשוב עבור סלקום ושומר על הזהות שלה כחברה ישראלית מובילה בתחומה", אמר דנקנר והוסיף, "סלקום היא היום חברת הסלולר המובילה בישראל. אני מודה להנהלת החברה ולעובדיה שהביאו אותנו אל ציון דרך זה".

אראל אמר כי "הבורסה בתל אביב היא מקום טבעי לחברה ישראלית בסדר הגודל של סלקום ואני שמח כי הגענו לרגע הזה. אנו רואים ברישום המניות בתל אביב ובכניסה למדד ת"א 25 מנוף להגדלת מעגל המשקיעים הישראליים בסלקום ולהענקת ייצוג אשר הולם את גודלה ומעמדה של סלקום בכלכלה הישראלית ובשוק ההון הישראלי".

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, אמר כי "ערכי המותג של סלקום, המובילות שלה, תרומתה לקהילה ופעילותה לקידום מוסיקה ישראלית, לצד העובדה כי סלקום מהווה חלק בלתי נפרד מקבוצת אי.די.בי, מהווים קרש קפיצה לכניסתה של החברה לשוק ההון המקומי".

ברונפלד אמר כי "אנו בטוחים כי צעד אסטרטגי זה יחזק את הקשר של סלקום עם המשקיעים הישראלים ויאפשר לחברה ליהנות מיתרונות המגרש הביתי".

לבנון אמרה כי "בתל אביב נסחרות עתה יותר מ-50 חברות דואליות. הרישום הכפול חושף אותן למשקיעים ישראלים, בין היתר, על ידי היכללות במדדים המובילים של הבורסה. כמו כן, מאפשר הרישום הכפול גישה נוחה וקלה למניות אלה ובעלויות נמוכות, מגדיל את שעות המסחר ומרחיב את בסיס המשקיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully