וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאים מבקרים את שלדון אדלסון בדירתו

יעל ולצר

1.7.2007 / 16:11

אדלסון שוהה בדירת הפנטהאוז שלו בתל אביב לקראת תחילת הפצת עיתונו החדש - "ישראלי היום". בין המבקרים: בנימין נתניהו

דיירי אחד הרחובות השקטים של תל אביב הופתעו לאחרונה להיווכח עד כמה נעשו הגעותיו של המיליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון לדירת הגג המפוארת שלו באיזור תכופים. לאחרונה נראה אדלסון יותר ויותר במקום, זאת בניגוד לעבר, אז נהג להגיע לישראל מספר פעמים מועט בשנה, וגם אז לביקורים קצרים.

ל-TheMarker נודע שאדלסון צפוי לשהות כאן לפחות עד סוף השבוע הראשון של יולי, זאת בעקבות הוצאתו לשוק של החינמון שלו, "ישראל היום", שנקבעה לכל המאוחר ב-15 בחודש הזה. אדלסון אמנם הספיק להגיע בימים האחרונים למקאו, אבל חזר לישראל, כדי לסגור את הקצוות האחרונים להוצאת העיתון.

גם אשתו השנייה של אדלסון, ד"ר מרים אדלסון, החיפאית במקור, מגיעה ביחד איתו לביקורים האחרונים בארץ, וצפוי שאף בתה, יסמין לוקץ', תגיע לכאן בימים הקרובים. זאת, בעקבות מינויה לנציגתו בעיתון. לוקץ', בוגרת פרינסטון, אינה מתגוררת בארץ, אבל תפקידה החדש צפוי להביא לביקורים תכופים יותר שלה בארץ.

שהייתו הממושכת יחסית של אדלסון בארץ מביאה איתה מצעד בלתי פוסק של פוליטיקאים לדירתו. בשבועות האחרונים נצפה יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, מגיע לבניין וחומק אל המעלית שמובילה לדירתו של אדלסון. גם לימור לבנת הגיעה למקום, וחברי כנסת נוספים מהליכוד ואנשי עסקים לא מנעו עצמם מעלייה לרגל לדירה.

אחד מחברי הכנסת של הליכוד אמר: "אמנם בשקט, אבל שלדון עושה הכל כדי שידעו שהוא פה. אין לנו ספק שזה חשוב לו גם מבחינה ציבורית בגלל העיתון וגם מבחינה פוליטית. הוא אמנם דיסקרטי ופועל בחשאי, אבל לא יתן לאף אחד לפגוע במטרותיו, והכי טוב מבחינתו זה לפקח על הנעשה מקרוב. והכי קרוב כרגע זה תל אביב". דובריו של אדלסון סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully