וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הכספים של דל: לא נבצע רכישות רק במטרה להגדיל נתח שוק

עפרה שלו

7.9.2001 / 18:31

"בחנו חברות שיכולות לחזק אותנו בתחום עסקי ציוד המחשבים לארגונים גדולים", אמר ג'יימס שניידר מספר ימים לאחר מיזוג הענק בין HP לקומפאק

ענקית החומרה DELL (דל) אמרה היום כי אין בכוונתה לבצע רכישות רק במטרה להגדיל את נתח השוק שלה, אך תשקול עסקות שיאפשרו לה להגדיל מכירות לארגונים גדולים (Enterprise). הצהרה זו שיחרר סמנכ"ל הכספים, ג'יימס שניידר, מספר ימים לאחר מיזוג הענק בין HP (היולט פקארד) לקומפאק (סימול CPQ).

"בחנו חברות שיכולות לחזק אותנו בתחום עסקי ציוד המחשבים לארגונים גדולים", אמר שניידר בכנס טכנולוגיה 2001 של סלומון סמית ברני. שניידר ציין כי דל תגלה עניין בחברות שייסעו לה למכור שרתים, ציוד אחסון ושירותים.

ב-4 בספטמבר הודיעה HP, יצרנית המחשבים האישיים השנייה בגודלה בעולם, כי תרכוש את היריבה קומפאק תמורת 25 מיליארד דולר במניות. המיזוג ייצור חברה שתנשל בקלות את דל ממעמדה כיצרנית המחשבים האישיים הגדולה בעולם.

אתמול לאחר סיום המסחר הודיעה HP על רכישה נוספת, והפעם מדובר בחברה ישראלית. HP, המחזיקה היום ב-13.4% ממניות חברת הדפוס הדיגיטלי אינדיגו (14.8 מיליון מניות), תרכוש את 86.6% הנותרים מהון מניותיה של אינדיגו תמורת 629 מיליון דולר בעסקת החלפת מניות.

עם השלמת העסקה תשולב אינדיגו כחטיבה חדשה לדפוס דיגיטלי בתוך קבוצת עסקי ההדמיה ומערכות הדפוס של HP. רכישת אינדיגו מאפשרת ל-HP למכור ולהציע ללקוחותיה פתרונות ושירותים מבוססי מדפסות צבע דיגיטליות באיכות גבוהה, שיקנו ללקוחותיה העסקיים את היכולות למקד ולשמר בצורה טובה יותר את קשרי הלקוח שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully