וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים ישראלים קונים את דאי טלקום

נעה גרטי

2.7.2007 / 10:18

החברה היא הזרוע האירופית של חברת טליט. הקבוצה הישראלית קונה אותה תמורת 6.5 מיליון יורו

טליט, מפתחת ומפיצה גלובלית של תקשורת אלחוטית, מודיעה היום על השלמת המו"מ וחתימת מזכר הבנות מחייב למכירת מניות דאי טלקום החזקות בע"מ ("דאי טלקום") המרכזת את הפעילות בישראל ובאירופה לייבוא, פיתוח, שיווק והפצה של מוצרי תקשורת סלולריים תחת המותג Telit, תמורת כ-6.5 מיליון יורו, כפוף לעריכת הסכם סופי כמקובל בעסקאות מסוג זה ולקבלת ההסכמה הדרושה של צדדים שלישיים.

על פי תנאי העסקה, Telit תמכור 80.1% ממניות דאי טלקום לקבוצת משקיעים ישראליים בראשות יוסי פייט ועמית ביאל, אשר בשנים האחרונות לקחו חלק פעיל בשוק הפיננסי והסלולרי בישראל. סכום התמורה ל- Telit יחושב על פי הונה העצמי של דאי טלקום ב-30 ביוני 2007, הצפוי להסתכם ב-500 אלף יורו לכל היותר. חברת Telit תמשיך להחזיק 19.9% מממניות דאי טלקום ללא נציגות בדירקטוריון. עם השלמת המכירה, תפסיק Telit לאחד את תוצאות פעילות דאי טלקום בדו"חותיה הכספיים ולפיכך, חוב לטווח ארוך בסך 3 מיליון יורו (החוב לטווח ארוך היחיד של Telit) יוסר ממאזן החברה.

בנוסף, Telit ודאי טלקום יחתמו על הסכם המתיר לדאי טלקום להשתמש במותג Telit במוצרים סלולריים. במסגרת ההסכם, תשלם ל- Telit תמלוגים עד לסכום מרבי של 6 מיליון יורו במהלך תקופה של 5.5 שנים.

עוזי כץ, מנכ"ל Telit, אמר: "עסקה זו הינה צעד נוסף באסטרטגיה של Telit להתמקד בעסקי ה- m2m לאחר הצמיחה יוצאת הדופן לה היינו עדים בתחום זה. מעתה ואילך תתרכז החברה בפעילות זו אך תשמור על נתח קטן של 19.9% ממניות דאי טלקום, שיאפשר לנו ליהנות מהצמיחה שלה. אנו מצפים להשלמת העסקה כדי שנוכל להתמקד באופן בלעדי בעסקי ה- m2m."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully