וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הירידה החדה אתמול - זן ריסרץ' הפגינה היום התאוששות: זינקה היום ב-26.6% בלונדון

גתית פנקס

7.9.2001 / 23:39

מניית החברה של דוידי גילה נסחרת ב-9.5 פני; אמש צנחה המניה בכ-30% על רקע תוצאות כספיות מאכזבות; שווי השוק של החברה מהווה רבע מהמזומנים בקופתה

מניית חברת זן ריסרץ' של דוידי גילה, שאמש נפלה ביותר מ-30%, הצליחה היום "להשתקם" בעלייה של 26.6%. נראה, כי הנפילה במניה אתמול באה בעקבות התוצאות הכספיות הגרועות שפירסמה החברה הנסחרת בבורסת לונדון, וכי היום היו משקיעים שדווקא ביקשו לנצל את הירידה החדה כהזדמנות השקעה. שעטת המניה היום קדימה נעצרה במחיר של 9.5 פני למניה.

החברה דיווחה אתמול על הכנסות של 1.3 מיליון דולר, כאשר מתוכן רק 205 אלף דולר היו ממכירות מוצרים של החברה, והיתרה היא הכנסות מחברת סיליקון ואליו, אותה רכשה במאי השנה. אבל אם השורה העליונה נראית קשה, הרי שגם השורה התחתונה לא היתה מקור לשמחה - שם דיווחה החברה על הפסד עצום של 10.6 מיליון דולר.

זן ריסרץ' עוסקת בפיתוח מאיצים לכונני CD. החברה מפתחת רכיבים אופטיים למכשירי קומפקט דיסק ו-DVD, והטכנולוגיה שלה משפרת את יכולת הקריאה של המכשירים הללו. טכנולוגיית הליבה של החברה מכונה TrueX.

החברה הוקמה ב-1994 בין השאר, על ידי דוידי גילה ואמיל ג'קמן, שמשמש היום כמנכ"ל. כיום יש בקופת זן ריסרץ' 72 מיליון דולר, כך ששווי השוק שלה (44.4 מיליון ליש"ט) מהווה רבע מהמזומנים שבקופתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully