וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מאלון: AOL הגישה הצעה לרכישת חטיבת הכבלים של AT&T

עפרה שלו

7.9.2001 / 22:43

יו"ר ליברטי מדיה, בעלת המניות הגדולה ביותר של AOL, אמר ל- CNNfn.com כי "הצעת רכש" היא מילה חזקה מדי לתיאור הדיונים המתקיימים בין 2 החברות

AOL -טיים וורנר הגישה הצעה לרכישת חטיבת הכבלים של AT&T (סימול T), כך מסר ג'ון מאלון, יו"ר ליברטי מדיה וחבר לשעבר במועצת המנהלים של AT&T. מאלון אמר ל-CNNfn.com כי "הצעת רכש" היא מילה חזקה מדי לתיאור הדיונים בין AOL ל-AT&T.

מאלון אינו שולל כי ליברטי מדיה תשתתף ברכישת חטיבת הכבלים של AT&T, חברת הכבלים הגדולה בארה"ב. תאגיד המדיה ליברטי מדיה (סימול LMC.A) היא בעלת המניות הגדולה ביותר של AOL. לא הושגה תגובתן של AOL ו-AT&T.

בסוף יולי דיווח היום "וול סטריט ג'ורנל", כי AT&T נמצאת במו"מ ראשוני עם AOL-טיים וורנר למיזוג עסקי הטלוויזיה בכבלים שלהן.

AT&T מתכוונת למכור או להפריד את החטיבה (AT&T ברודבנד) כחלק מתוכנית ארגון מחדש מרחיקת לכת, עליה הכריזה השנה. לפני שבועיים קיבלה החברה הצעת רכש של 40 מיליון דולר מידי קומקאסט (סימול CCZ), תמורת עסקי הפס הרחב של AT&T. הצעה זו נדחתה בנימוק שהיא נמוכה מדי.

טיים וורנר, שהתמזגה בתחילת השנה עם AOL, היא מפעילת הכבלים השנייה בגודלה בארה"ב. מכיוון שמיזוג כזה ייתן בידי ענקית המדיה AOL שליטה בשוק הכבלים של ארה"ב, ייתכן שרשויות ההגבלים העסקיים יתנגדו לעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully