וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: הפרייסינג של גיוון אימאג'ינג יערך ב-25 בספטמבר; החברה מקווה לגייס 65 מ' ד'

גתית פנקס

7.9.2001 / 23:07

החברה תמכור 5 מ' מניות לפי 12-14 ד' למניה; שווי החברה צפוי להיות של 325 מ' ד'; את ההנפקה יובילו ליהמן ברדרס וקרדיט סוויס, ורוברטסון סטיבנס ופידלטי יהיו חתמי המשנה

הירידות החדות במניות הטכנולוגיה והעובדה שהנאסד"ק כבר מתחת לקו 1,700 הנקודות, לא מרתיעות את חברת הסטארט אפ Given Imaging (החברה תיסחר בבורסת הנאסד"ק תחת סימול המסחר GIVN) בדרכה אל הנאסד"ק. כך לפחות נראה, אם לשפוט לפי העובדה שחתמי ההנפקה לא נעצרו בהגשת התשקיף בסוף החודש שעבר, וכעת הם קבעו תאריך לפרייסינג: 25 בספטמבר.

האווירה בשוק קשה, ובחודש שעבר הונפקו 5 חברות בלבד בבורסת הנאסד"ק (לעומת כ-70 באוגוסט שעבר), אולם נראה כי חתמי ההנפקה בראשות ליהמן ברדרס וקרדיט סוויס פירסט בוסטון (חתמי המשנה הם רוברטסון סטיבנס ופידליטי), מאמינים כי החברה יכולה לגייס את הכספים.

גיוון אימאג'ינג מתכוונת למכור בהנפקה 5 מיליון מניות בטווח מחירים של 12-14 דולר למניה, ולגייס סכום של 65 מיליון דולר לפי שווי של כ-325 מיליון דולר. במקביל להנפקה הציבורית, מבקשת גיוון אימאג'ינג לבצע הקצאה פרטית של 6 מיליון דולר עבור הקרן Juniper Crossover.

החברה לא ייצרה כלל הכנסות - לפחות עד לסיום הרבעון השני של שנת 2001 - אך לעומת זאת ייצרה הפסד תפעולי של 7.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה והפסד של 7.4 מיליון דולר באותה תקופת הזמן.

גיוון אימג'ינג מפתחת כמוסת וידיאו בשם M2A, המאפשרת למפות את המעי הדק של החולה לכל אורכו באמצעות מצלמה זעירה, הנמצאת בתוך הכמוסה. החברה קיבלה במאי 2001 אישור למכור את המוצר בניו זילנד ואוסטרליה, ולפני כחודש זכתה אף באישור שיווק בישראל ובקנדה. לחברה בעלי מניות חזקים בדמות אי.די.בי (באמצעות דסק"ש "ש ), אלרון ורפא"ל (באמצעות RDC -).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully