וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ECI נמכרת ב-1.2 מיליארד דולר במזומן

נעה גרטי

2.7.2007 / 16:57

הקונה היא Swarth Group שמשלמת מחיר של 10 דולר למניה - פרמיה של 22%. החברה תחדל מלהיסחר בנאסד"ק ותהפוך פרטית

אי סי איי טלקום, חברה ישראלית אמריקאית, ספקית בינלאומית של ציוד תשתית לרשתות תקשורת, הודיעה היום על חתימת הסכם לפיו תימכר ל-Swarth Group , גוף השקעות בשליטת שאול שני, ולקרנות מסויימות אשר מינו את Ashmore Investment Management Limited כמנהל ההשקעות שלהן ((Ashmore, קרן השקעות מובילה המתמחה בשווקים מתעוררים, בעסקה שהיקפה הכולל כ-1.2 מיליארד דולר.

על פי תנאי ההסכם, במועד השלמת העסקה יקבלו בעלי המניות של החברה 10 דולר במזומן תמורת כל מניה שברשותם. מחיר זה משקף פרמיה בשיעור של 22% לעומת מחיר הסגירה הממוצע בו נסחרה המניה בנאסד"ק ב-30 ימי המסחר אשר הסתיימו ב-15 ביוני, 2007. ביום 17 ביוני, 2007, אישרה החברה כי היא מקיימת מגעים עם משקיעים פוטנציאלים בנוגע למכירתה. התחייבותם של הגופים הרוכשים להשלמת העיסקה אינה מותנית בהשגת מימון.

מועצת המנהלים של החברה אישרה את ההסכם, והמליצה לבעלי המניות של החברה לאשר את העסקה. השלמת העסקה כפופה לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות של החברה, למספר אישורים רגולטוריים, וכן לתנאים מתלים כמקובל. להערכת החברה, השלמת העסקה צפויה להתרחש עד סוף שנת 2007. לאחר השלמת העסקה תחדלנה מניות ECI להיסחר בנאסד"ק, והיא תהפוך לחברה פרטית.

"לטובת בעלי המניות"

כור תעשיות, כלל תעשיות והשקעות (שבבעלות נוחי דנקנר) וקבוצת משקיעים בראשות כרמל ונצ'רס, המחזיקות במצטבר כ-44% מהון המניות של ECI, התחייבו כל אחת בנפרד להצביע בעד אישור העסקה באסיפת בעלי המניות. תוקפן של התחייבויות אלו יפוג במידה ומועצת המנהלים של החברה תשנה את המלצתה לאשר את רכישת החברה על ידי הרוכשים הנ"ל.

שלמה דברת, יו"ר מועצת המנהלים של ECI , התייחס לעסקה באמרו: "כדירקטוריון, התמקדנו מאז ומתמיד ביצירת ערך עבור בעלי המניות. במהלך השנים האחרונות, השכילה ECI להתמודד עם המשבר בענף התקשורת בהצלחה מרובה ולהגדיל את נתח השוק שלה בשוק המאופיין בתחרותיות גבוהה. לאחר ניתוחים מעמיקים, ולאחר השלמת משא ומתן מקיף עם הרוכשים, החליט דירקטוריון החברה לתמוך בעסקה בהיותה משרתת את טובת בעלי המניות, והמליץ לבעלי המניות של החברה לאשר את העסקה. אנו בטוחים ש-ECI תמשיך לשגשג במבנה הבעלות החדש, לאחר השלמת העסקה".

רפי מאור, נשיא ומנכ"ל ECI, הוסיף וציין: "עם הפיכת החברה מציבורית לפרטית, אשאר מחויב לה ולאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה. אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה עם שאול שני ועם יתר חברי קבוצת הרוכשים במטרה להשלים במהרה את העסקה ויחד עם הנהלת החברה להמשיך ולהצעיד את ECI קדימה. הצלחתנו נובעת בראש ובראשונה מעבודתם המסורה והנאמנה של עובדינו ברחבי העולם, ומתרומתם רבת הערך, ועל כך אני מודה להם."

מי היא ECI טלקום

אי סי איי טלקום מספקת פלטפורמות תקשורת חדשניות לספקי תקשורת ושירותים מובילים ברחבי העולם. יעילות פתרונות החברה מאפשרת ללקוחות פריסה מהירה של שירותים מתקדמים יוצרי הכנסות ביחס עלות תועלת מצוין. מאז הווסדה ב-1961, סיפקה החברה בעקביות פתרונות תקשורת מכווני לקוח לחברות התקשורת הגדולות בעולם וכיום היא גם מובילה בשווקים מתפתחים רבים. החברה מספקת פתרונות גישה ומוצרי תשתית לתמסורת המהווים את היסוד לתקשורת העתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully