וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעתי את קרקעות צים לאוסיף במחיר עלות"

מיכאל רוכוורגר

3.7.2007 / 10:28

לדברי גאידמק ההפרש בין עלות הקרקע ברוטשילד כולל ההוצאות המשפטיות, המסים והתמורה שיקבל הוא כ-4 מ' דולר בלבד

"הייתי רוצה ליידע את הקהילה העסקית בישראל שאני תמיד אנהל את עסקיי בהתאם להבנותיי מהם כנות ויושר. לכן, זה מכתיב שאני לא אנסה לרצות או להיות נחמד ומתחשב כלפי עיתונאים, אפילו אם שמותיהם הם פלוצקר וברנע באם דעותיהם ועצותיהם 'המקצועיות' לא יעלו בקנה אחד אם אלו שלי", כך אומר הבוקר ארקאדי גאידמק בהודעה שהוציא לעיתונות שנשלחה מרוסיה.

"במהלך הימים האחרונים, שמעתי כי מספר עיתונאים (הנחשבים למעצבי דעת קהל) לא יכולים להבין מדוע אני רוצה להציע לאוסיף בתמורה למניות באוסיף בסכום של 53 מיליון דולר את הקרקעות של צים, אותן רכשתי רק לפני 8 חודשים מבנק המזרחי במחיר של 26 מיליון דולר.

"הסברתי, כי כאשר רכשתי את הקרקע של צים בתמורה ל-26 מיליון דולר, שילמתי גם הוצאות משפטיות שונות, מסים ועמלות שהסתכמו בכ-3 מיליון דולר.

"ההפרש במסים בין 26 ו-35 מיליון דולר מוערך בכ-4 מיליון דולר. משמעות הדבר, כי אני הצעתי למכור את קרקעות צים לאוסיף במחיר עלות. זאת למרות העובדה שיש בידי הערכת שמאי קרקעות תקפה, עכשיוית ורשמית המעריכה את שווי האדמה שבנידון בסכום של 65 מיליון דולר.

"הסיבה העומדת מאחורי הצעת הקרקע של צים בתנאים אלה לאוסיף, היא לספק לאוסיף את האפשרות לבנות בניין משרדים מאוד יוקרתי שימנה אלפי מטרים של שטחי משרדים ויעניק בכך רווח ראוי לציון לכל בעלי המניות של אוסיף.

"האם עלי להוציא לפועל את העסקה המועילה הזו במסגרת כהונתי כבעל מניות ראשי באוסיף או שמא עלי להתנהל על פי עצותיהם של אותם 'מעצבי דעות מקצועיים' כביכול ובכך להסיר את השקעתי מאוסיף?", כותב גאידמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully