וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל בונה על החרדים

נעה גרטי

8.7.2007 / 12:13

החברה רכשה קרקע בשטח 7.6 דונם בשכונת רוממה בירושלים ב-92.6 מ' שקל. העסקה באה לאחר נסיגת לבייב מרכישת ביקור חולים

יורם קרן, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, הודיע היום כי בכוונת אפריקה ישראל מגורים ליזום תוכנית בנין עיר חדשה ולבנות פרויקט מגורים המיועד בעיקרו לאוכלוסיה הדתית בהיקף של 156-180 יחידות דיור. לשם כך החברה רכשה שטח קרקע של 7.6 דונם ברוממה מבעלים פרטיים בכ-92.6 מיליון שקל. על המגרש בנוי כיום אולם אירועים.

בשבוע שעבר נודע כי לב לבייב, בעלי אפריקה ישראל, מבקש להתמודד על רכישת בית החולים הירושלמי ביקור חולים. לשם כך הציע 32.5 מיליון דולר תמורת בית החולים, אך נדחה על ידי כונס הנכסים הרשמי בטענה שהגיש הצעתו מאוחר מדי. על כן איש העסקים ארקדי גאידמק הינו המתמודד המוביל כעת על רכישת בית החולים.

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים אמר, כי "החברה שמה לה למטרה להגדיל את היקף הפעילות העסקית בירושלים". ואכן, הפרויקט הנרכש הינו פרויקט חמישי של החברה בירושלים, לאחר שחתמה עסקה לרכישת קרקע ברח' דרך חברון בירושלים לפני כשבועיים וזכתה, לפני כ-4 חודשים, במכרז בשיתוף עם חב' שיינפלד לבניית פרויקט מגורים יוקרתי ברחוב הרב קוק במרכז ירושלים בשטחי בניה של כ-21,000 מ"ר ולאחר שרכשה מחב' ארלדן לפני כשנה, מגרש להקמת כ-110 יח"ד ברח' הנביאים בסמוך למגרש הרוסים. הפרויקט במתחם הנביאים ישווק תחת המותג "חצר הנביאים" ובכוונת היזמים לצאת לשיווק של פרויקט זה בתוך כחודשיים. בנוסף לחברה פרוייקט מתוכנן ברמת הנשיא של 100 יח"ד.

החברה יוצגה במו"מ ע"י עו"ד אבי בן יעקב ממשרד וכסלר ברגמן והמוכרים ע"י עו"ד עופר זוזובסקי ממשרד רא"בד-מגריזו-בנקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully