וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרד אקירוב משתף את שוק ההון באשר לעתיד אלרוב: מגיש מצגת למשקיעים המוסדיים לקראת גיוסי הון אפשריים

מיכאל רוכוורגר

9.7.2007 / 10:32

אלרוב השיקה בשנה שעברה את פעילות המלונאות וצפויה להרחיב את פעילותה באירופה



קבוצת , שבשליטת איש העסקים אלפרד אקירוב, מפרסמת מצגת עבור המשקיעים המוסדיים בה היא מתארת את הפעילות הכללית של החברה, את הסביבה העסקית אשר בה היא פועלת. בנוסף, מפרסמת אלרוב נתונים באשר לנכסי החברה.



הנתונים אותם מפרסמת אלרוב שונים מהאופן שבו הם מוצגים בדוחותיה של החברה וזאת לאחר שעברו עיבודים וניתוחים כלכליים. כך למשל מציגה אלרוב את הערכת עלות הסבת המבנה באמסטרדם, הולנד - שנרכש במארס השנה - למלון.



מצגת זו נועדה ככל הנראה לעורר עניין נוסף בחברה בקרב המשקיעים, זאת על רקע גיוסי הון פוטנציאלים שצפויה לבצע החברה בעתיד הקרוב.



אלרוב היא חברת נדל"ן העוסקת בייזום, פיתוח וניהול נכסים בארץ ובחו"ל. החברה החלה את פעילותה הבינלאומית בשנת 2001 באמצעות החברה השווייצית PIH המוחזקת בכ-74.5% בידי אלרוב.



בשנה שעברה השיקה אלרוב את פעילות המלונאות באירופה ובארץ. החברה מתמקדת בעיקר באזורים המאופיינים ביציבות כלכלית וגיאו פוליטית - כמו שווייץ, הולנד, בריטניה וצרפת.



פורטפוליו הנכסים של החברה כולל כיום כ-23 נכסים בארץ ובאירופה. אלרוב סיימה את הרבעון הראשון של 2007 עם רווח נקי של 61.2 מיליון שקל במחזור הכנסות של 110.2 מיליון שקל. מניית החברה רשמה מתחילת השנה תשואת יתר מרשימה של כ-65% לעומת מדד תל אביב 100 בו היא נסחרת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully