וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוטריקים שברו את הקופות

סוכנויות הידיעות

9.7.2007 / 11:48

הסרט גרף 152.2 מיליון דולר בבתי הקולנוע בארה"ב - ההכנסות הגבוהות ביותר לשבוע ראשון להקרנה ועבור יום חג הארבעה ביולי

שובר הקופות הרובוטריקים מכר כרטיסים בשווי 152.2 מיליון דולר בקופות בתי הקולנוע בארה"ב מאז הקרנת הבכורה ביום שני שעבר. הסרט הביס את הסרט הראשון בסדרת ספיידרמן כסרט המרוויח ביותר בשבוע הראשון להקרנה.

כולל מכירות בינלאומיות, גרף הרובוטריקים 124.6 מיליון דולר, וכיסה בקלות את עלויות ההפקה והשיווק בסך 150 מיליון דולר. ביצועי הרובוטריקים מגבירים את סיכויי הסרט לגרוף 300 מיליון דולר במכירות כרטיסים בארה"ב בלבד עוד הקיץ.

מכירות הכרטיסים לסרט בשבוע הארבעה ביולי היו חזקים דיים על מנת לשבור מספר שיאים ולבסס את הרובוטריקים כסרט העשוי להוליד סדרת סרטי המשך עבור המפיקות השותפות, אולפני הסרטים דרימוורקס ופרמאונט. סדרת סרטי המשך, כמו ספיידרמן והארי פוטר חשובה מאוד עבור אולפני הסרטים מאחר והיא מספקת מקור בטוח להכנסות בתעשייה בעלת סיכון גבוה.

פרמאונט לא ייצרה סדרת סרטי המשך מצליחה מזה עשור, מאז משימה בלתי אפשרית. בשנה הבאה היא צפויה להקרין שתי מועמדות חדשות. The Spiderwick Chronicles, המבוססת על סדרת ספרי ילדים וגירסה חדשה של מסע בין כוכבים, למרות שזהו כבר מותג מבוסס.

לפי נתוני פרמאונט, הרובוטריקים רשם את ההכנסות הגבוהות ביותר בהיסטוריה עבור יום הארבעה ביולי, עם 29.1 מיליון דולר והביס את ספיידרמן 2, שיצא ב-2004.

הארבעה ביולי הוא אחד התאריכים החשובים ביותר בלוח השנה של הוליווד, ומכירות כרטיסים חזקות ביום זה עשויות לספק תנופה לשבועות הקרובים, אמר פול דרגאראבדיאן, נשיא חברת המחקר מדיה ביי נאמברס. קיץ זה עמוס במבחר סרטים בתקציבים גבוהים, כולל הארי פוטר ומסדר עוף החול מוורנר ברדרס וזהות במשבר, סרט ההמשך של זהות כפולה וזהות במלכוד, מבית היוצר של יוניברסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully