וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT משנה את שמה ל-"HOT תקשורת"

ערן גבאי

9.7.2007 / 16:16

החברה מתמתגת כספקית סל שירותי תקשורת מלא, עושה כל מאמץ כדי לקבל את אישור הרגולטור לכניסתה גם לתחום הסלולר

חברת הכבלים HOT מתנתקת מהכבלים. החברה החליטה לוותר בשמה הרשמי על המלה "כבלים", והיא ביקשה וקיבלה באחרונה אישור ממשרד המשפטים ומרשם החברות לשנות את שמה מ"הוט - מערכות תקשורת בכבלים בע"מ (HOT - Cable Systems Media LTD) לשם החדש "הוט - מערכות תקשורת בע"מ (HOT - Telecommunication Systems LTD).

שינוי השם משמעותי יותר מכפי שניתן לחשוב תחילה. חברת הכבלים בישראל אינה שונה מחברות הכבלים בעולם, והיא כבר מספקת כיום סל שירותי תקשורת מלא (טריפל פליי), הכולל שירותי טלוויזיה רב ערוצית, טלפוניה ואינטרנט.

כמו כן, חברת הכבלים עושה כל מאמץ כדי לקבל את אישור הרגולטור לכניסתה גם לתחום הסלולר, כמפעילת שירות וירטואלי שיפעל על גבי תשתית חברות הסלולר הקיימות ויציע שירותי סלולר מוזלים לצרכנים הפרטיים.

שינוי השם נובע מחשיבה אסטרטגית ושיווקית ומפנייה ברורה ללקוחות להכיר בחברה כספק תקשורת לכל שירות, ולא עוד כחברת כבלים בלבד.

מולטי פלטפורמות

הכבלים מתאימים עצמם לשינוי שחל ויתעצם בשוק התקשורת, בו התחרות אינה עוד בין חברות בעלות תשתית עצמאית, אלא בין חברות על שירותים הניתנים במספר פלטפורמות.

גם המתחרה, חברת בזק, ביצעה מהלך של שינוי שם ומיתוג לפני כשלוש שנים, והתכוונה למתג את כל פעילויות הקבוצה תחת האות B, אלא שבחלק מפעילויותיה המהלך לא הושלם.

לא מן הנמנע כי בזק תבצע מהלך דומה, או שתשוב לשקול את מיתוג כל פעילויות הקבוצה באופן זהה, כתגובה למהלך של הכבלים.

ועדת גרונאו, הדנה בימים אלה בכללי הרגולציה העתידיים בשוק התקשורת, עשויה להחליט בקרוב על שינוי בכלל התחרות. זאת, בכל הקשור לשימוש של שחקני תקשורת בתשתיות של מפעילים אחרים.

שינוי שכזה עשוי לייצר תחרות של ממש בין החברות ברוב מקטעי התקשורת, ובכבלים כבר נערכים לכך - שינוי השם הוא רק הצעד הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully