וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ הישראלי של קרדן תקשורת וקבוצת מרלז יעלה בארה"ב בסוף השבוע הקרוב

TheMarker.com שירות

9.9.2001 / 10:11

עוד משקיעים: ארנון מילצ'ן, דוד מטלון, IGB וקבוצת מרלז; רשות השידור, טלעד ורשת יספקו תכנים

חברת הערוץ הישראלי, THE ISRAELI NETWORK, הודיעה היום על חתימת ההסכם להפצת ערוץ טלוויזיה ישראלי לישראלים וליהודים ברחבי ארה"ב. ההסכם נחתם עם חברת אקוסטאר (DISH NETWORK), חברת הלוויין DBS השנייה בגודלה בארה"ב.

הערוץ הישראלי החדש יעלה לאוויר בארה"ב בסוף השבוע הקרוב, וכבר נחתמו הסכמים לאספקת תכנים המתבססים על שידורי רשות השידור, ערוץ הספורט, רשת, טלעד, הטלוויזיה החינוכית וסדרות נוספות אחרות. ההכנסות הצפויות מתבססות על פרסום ומכירת מנויים.

הערוץ יציע לצופים ברחבי ארה"ב מהדורה יומית של "מבט", שידורים חיים של אירועי חדשות בולטים, וכן תחרויות ספורט, תוכניות ילדים, אקטואליה ובידור. כן חתמה החברה על חוזים פרטניים עם ספקיות תוכן ישראליות, והיא תשדר, בין היתר, את התוכניות הבאות: מבט, שישי בטברנה, שמש, טירונות, התוכנית של יאיר לפיד, פוליטיקה עם דן מרגלית, אצל מני, ליגת העל בכדורגל, שער 5, שום פלפל ושמן זית, תיק תקשורת, החדר של חני ועוד.

התכנים ייערכו בארץ וישודרו מישראל לארה"ב. מחברת הערוץ הישראלי נמסר כי החלו מגעים ראשוניים עם מפרסמים בישראל ובארה"ב.

חברת הערוץ הישראלי נקראת IVP - IVORY VIDEO PRODUTION - והיא ממוקמת בכפר סבא. לחברה חברה בת הממוקמת במנהטן, THE ISRAELI NETWORK, האחראית על גיוס המנויים, מכירת פרסום בארה"ב ותפעול מוקד השירות ומרכז שירות הלקוחות.

מבנה הבעלות בחברת הערוץ הישראלי: קרדן תקשורת - 20%; NEW GEGENCY (ארנון מילצ'ן, דוד מטלון) - 20%; IGB (יצחק קאול, דוד ברודט, שלמה נס) - 20%; קבוצת מרלז - 18%; 22% נוספים יוחזקו בידי משקיעים שזהותם טרם ידועה. מנכ"ל החברה הוא שלמה וולפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully