וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר.ה טכנולוגיות השקיעה מיליון ד' בסטארט אפ הישראלי צ'יפ פי.סי, לפי שווי של 10 מ' ד' אחרי הכסף

בעז בבאי

9.10.2001 / 10:41

החברה מטירת הכרמל, המפתחת תחנת עבודה ממוזערת לסביבת רשתות מחשבים ארגוניות,הוקמה ב-2000 ע"י אורה מאיר ואביב סופר, אשר השקיעו בה כ-2.5 מ' ד'

חברת ר.ה טכנולוגיות , העוסקת בתכנון וייצור מערכות אלקטרוניות והרכבת מעגלים מודפסים, הודיעה היום על השקעה בהיקף של מיליון דולר בחברת הסטארט אפ הישראלית צ'יפ פי.סי, תמורת 10% ממניותיה, לפי שווי חברה של 10 מיליון דולר אחרי הכסף.

צ'יפ פי.סי מפתחת ומייצרת תחנת עבודה ממוזערת לסביבת רשתות מחשבים ארגוניות. המערכת הרב תכליתית, הנקראת אקסטרים פי.סי, מאפשרת הפעלת ישומיים בסיסיים כמו הדפסה, חיבור לאינטרנט ועוד.

החברה מטירת הכרמל הוקמה בשנת 2000 על ידי היזמים אורה מאיר ואביב סופר, שהשקיעו סכום של כ-2.5 מיליון דולר במימון פעילות החברה.

הסכם ההשקעה עם ר.ה טכנולוגיות, כולל הסכם שותפות ביייצור, כדי לתת מענה לביקושים הגדולים למערכת הטכנולוגית שפיתחה צ'יפ פי.סי. ההסכם האסטרטגי כולל השקעה של 200 אלף דולר במזומן, וייצור מלא של מערכות אקסטרים פי.סי בהיקף של כ-800 אלף דולר. לדברי סופר, המשמש כמנכ"ל צ'יפ פי.סי, החברה כבר הגיעה לאיזון תפעולי, והיא מוכרת כיום בישראל ואירופה בהיקפים של מאות אלפי דולרים בחודש, לאחר שלושה חודשים בלבד מאז התחלת המכירות.

צ'יפ פי.סי חתמה החודש גם על הסכם עם חברת המחשבים הישראלית תים, המעניק לה זכויות שיווק בלעדיות של מוצרי צ'יפ פי.סי בארץ. במקביל מנהלת החברה מגעים לשיתופי פעולה עם חברות מחשבים בינלאומיות מובילות.

החברה מטירת הכרמל מעסיקה כיום 24 עובדים והיא צפויה להגדיל עד סוף השנה את מצבת כוח האדם בישראל ל-30 עובדים, בעיקר בתחומי הייצור והשיווק. בנוסף, הקימה החברה באחרונה חברת בת בארה"ב, המעסיקה 4 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully