וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Business Layers השלימה גיוס של 25 מיליון דולר

צורי דאר

9.9.2001 / 13:42

החברה, העוסקת ב-eProvisioning , גייסה עד כה כ-50.6 מיליון דולר

חברת הסטארט אפ הישראלית Business Layers הודיעה היום עד השלמת סבב גיוס בסך 25 מיליון דולר. המשקיעים בסבב זה הם Canaan Partners, פורמולה ונצ'רס, Israel Seed Partners, חברת התוכנה נובל, Ascent Venture Partners, שלמה קרמר ממייסדי צ'ק פוינט וקרן ג'מיני.

Business Layers מפתחת פתרונות לתחום ה-eProvisioning, המטפל בתהליך ההקצאה של משאבים דיגיטליים לעובדים, לשותפים עסקיים וללקוחות על בסיס צרכים עסקיים. מוצר הדגל של החברה, eProvision Day One, מאפשר ללקוחותיה לשפר את הפרודוקטיביות שלהם ולצמצם עלויות תפעול, ע"י שילוב יעיל ומאובטח של עובדים, שותפים עסקיים וספקים בתשתית המידע של הארגון.

החברה הציגה מחקר שערכה לאחרונה חברת JP Morgan, לפיו מוגדר תחום ה-eProvisioning כמועמד מוביל להיות השוק החם הבא של תעשיית ה-IT העולמית. המחקר צופה עלייה ממוצעת של 80% בגודל השוק בכל שנה בשלוש השנים הבאות, ופוטנציאל השוק מוערך בלמעלה ממיליארד דולר.

Business Layers הוקמה בתחילת 1999 על ידי יזהר שי, לשעבר סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת BRM, בשיתוף עם היזמים אבי זמיר, הנשיא לשעבר של חברת RADCOM בארה"ב, אמיר וינשטיין ודיוויד לבנדה.

במאי 1999 גייסה החברה 2 מיליון דולר בגיוס סיד. במארס 2000 גויסו 11 מיליון דולר ובנובמבר 2000 גויסו 12.5 מיליון דולר נוספים. הסבב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בחברה מיום הקמתה ל-50.6 מיליון דולר.

Business Layers מעסיקה למעלה מ-100 עובדים במרכז הפיתוח ברעננה ובהנהלת החברה בניו ג'רזי שבארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully