וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הברום חתמה על הסכם עם חברת דאיאצ'י היפאנית לשיווק מעכבי בעירה בשווי של 20 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

9.9.2001 / 13:17

מעכבי הבעירה הם על בסיס זרחן;ק בוצת הברום היא חברה בבעלות מלאה של כימיקלים לישראל; אשר גרינבאום, מנכ"ל קבוצת הברום: החוזה יתרום להגדלת מחזור המכירות שלנו ביפאן

קבוצת הברום , חברה בת בבעלות מלאה של כימיקלים לישראל חתמה היום על הסכם עם חברת דאיהצ'י מיפאן לייצור ושיווק של מעכבי בעירה על בסיס זרחן לתעשייה, בהיקף של 20 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים.

על פי ההסכם, ישתפו שתי החברות פעולה בייצור ושיווק של מעכבי בעירה על בסיס זרחן, המשמשים כאמצעי בטיחות מפני התפרצויות אש במגוון של מוצרים מתעשיית הפלסטיק. אשר גרינבאום, מנכ"ל קבוצת הברום, מסר כי ההסכם שנחתם הינו מהלך נוסף בהרחבת שיתוף הפעולה בין כי"ל לבין חברות יפאניות ויתרום למחזור המכירות שלנו כבר השנה.

מבין תחומי הפעילות של כימיקלים לישראל בלטה היחלשות מגזר הברום, בו ירדו ההכנסות (בסיכום מחצית השנה הראשונה) ב-15% או 30.7 מיליון דולר ל-175.7 מיליון דולר.

כי"ל דיווחה לפני כשבועיים על ירידה חדה של 29% ברווח הנקי ברבעון השני ל-91.8 מיליון שקל, לעומת רווח של 129 מיליון שקל ברבעון המקביל ושל 75.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2001. ההרעה ניכרה גם בשורה העליונה בדו"ח הרווח וההפסד של החברה והכנסותיה ברבעון ירדו ב-7.7% ל-1.73 מיליארד שקל, לעומת 1.87 מיליארד שקל ברבעון המקביל.

קבוצת הברום מייצרת נכון להיום כ-35% מייצור הברום הבסיסי בעולם, ומשווקת את מוצריה בעיקר לארצות המתועשות באירופה, המזרח הרחוק וצפון אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully