וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון ישלם למרגלית 100 אלף ש' בחודש

יעל ולצר

13.7.2007 / 7:33

חילוקי דעות בין מנכ"ל "ישראל היום" לסמנכ"ל המסחרי בנוגע למחיר שיש לגבות על שטחי הפרסום בעיתון

עלות שכרו של העיתונאי דן מרגלית - שמוקדם יותר השבוע פורסם כי הצטרף לצוות הכותבים של "ישראל היום", החינמון של המילארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון - תהיה כ-100 אלף שקל בחודש ונחתם עמו חוזה לשנתיים מראש. תמורת הסכום הזה יכתוב מרגלית פעמיים בשבוע טור פובליציסטי בענייני השעה - כך נודע ל-TheMarker. מרגלית עזב את העיתון "מעריב" כדי להצטרף ל"ישראל היום". מרגלית ודובריו של אדלסון סירבו להתייחס לידיעה.

מקורות המקורבים ל"ישראל היום" אמרו כי בעיתון שוררת תחושה קשה על רקע חילוקי דעות בין אשר בהרב, המנכ"ל, לאיתן סגל, הסמנכ"ל המסחרי. הבסיס לחילוקי הדעות ביניהם הוא חוסר הסכמה לגבי המחיר שאותו יש לגבות עבור שטחי הפרסום בעיתון.

לדברי אותם מקורות, בהרב תומך במדיניות של מחיר גבוה, בטענה שלאור הכוונה להפיץ את העיתון בחינם בכ-300 אלף עותקים, יש להשוות ככל האפשר את המחירים לאלה הנהוגים ב"ידיעות אחרונות" - ובשום אופן לא לרדת מסכום של 15 אלף שקל לעמוד. לעומת זאת, סגל חושב שיש להציע מחירים נמוכים יותר, לפחות עד ההתבססות של העיתון בשוק.

בתוך כך ההכנות ליציאת העיתון נמשכות וכך גם גיוס טאלנטים. מקור בשוק התקשורת אמר: "אין ספק שאיש כמו אדלסון לא יניח למטרה שהציב לעצמו. הוא גם לא יוותר על המאבק במי שהיה שותפו וכיום יריבו, שלמה בן-צבי מ'ישראלי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully