וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ייצוגית נגד גאידמק בפרשת טיב טעם

כרמל בן צור

15.7.2007 / 15:18

רוכשי כתבי אופציה של החברה דורשים 14 מיליון שקל. טוענים כי גאידמק הציג מצג שווא רשלני כלפי רוכשי האופציה של חברה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית על סך כ-14 מיליון שקל נגד ארקדי גאידמק. התובעים, עמיחי ואמנדה שאולי, טוענים כי יסודה של התביעה בהפרת הסכם יסודית, בהטעיה, בניהול משא ומתן, בקיום הסכם בחוסר תום לב ובמצג שווא רשלני שהציג גאידמק כלפיהם וכלפי אחרים שרכשו אופציה של חברת טיב טעם.

זאת, לאחר שבפרשה כבר הוגשה תביעה ייצוגית שפורסמה לראשונה ב-TheMarker בגין נזק שנגרם לכאורה לבעלי מניות של החברה.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רן לובובסקי, נטען כי ראשיתו של המעשה בהודעה מבטיחה, לכאורה, שהוציאה טיב טעם לכלי התקשורת בדבר התקשרותה עם גאידמק בעסקה למכר מניות השליטה בה.

הודעה זו, נאמר, הרעידה את שוק ההון המקומי וגררה אחריה שובלי הצהרות ופרסומים רבים מצד גאידמק בכל הנוגע להתחייבויותיו ותוכניותיו בטיב טעם. התובעים טוענים כי הם הסתמכו על הודעה שהוציאה טיב טעם לבורסה בדבר חתימה על ההסכם לרכישת מניותיה על ידי גאידמק. לפיכך החליטו לרכוש כתבי אופציה בחברה.

אולם, לדבריהם, מספר ימים לאחר מכן הם נדהמו לגלות כי טיב טעם פירסמה דיווח לפיו גאידמק התחרט והודיע שהוא אינו מעוניין להיות בעל שליטה בטיב טעם או להחזיק במישרין במניות החברה, וכי ההסכם שנכרת בין הצדדים יבוטל.

על פי התביעה, עקב הפרסום פעלו התובעים באופן מיידי להקטנת נזקיהם ומכרו את כל כתבי האופציה שרכשו בהפסד, וכך נגרם להם נזק בסך של כ-17.5 אלף שקל. לפיכך הם דורשים כי גאידמק ישלם להם את סכום הנזק שנגרם להם ולקבוצה אליה הם משתייכים. (א 2131/07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully