וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק חתם על הסכם לרכישת ביקור חולים

נורית רוט

15.7.2007 / 15:44

הצעת גאידמק רחוקה מהערכת השמאי לשווי של 37 מיליון דולר. ההסכם כפוף עדיין לאישור בית המשפט

מפרק בית החולים ביקור חולים, עו"ד יעקב שפיגלמן, הודיע אתמול לבית המשפט המחוזי בירושלים כי עלה בידי הצדדים - כונס הנכסים הרשמי וארקדי גאידמק - להגיע לידי נוסח מגובש של הסכם למכירת בית החולים, עליו חתם גאדימק. זאת, בהמשך לאישור שניתן על ידי בית המשפט לפני כ-10 ימים להמשך ניהול המשא ומתן עם גאידמק לרכישת בית החולים. ההסכם כפוף לאישורו של בית המשפט.

בהודעתו הקודמת לבית המשפט המליץ המפרק להמשיך בהליכי המשא ומתן דווקא עם גאידמק, על אף שהצעתו היתה נמוכה יותר מהצעתה של אפריקה ישראל שבשליטתו של איש העסקים לב לבייב - 32 מיליון דולר, לעומת 32.5 מיליון דולר. זאת משום שהמפרק סבר שהצעתו של לבייב טובה פחות, בכך שהיא מתנה את ההצעה בהסרת ההקדש הקיים על בניין היידן שבבית החולים לטובת העמותה שניהלה את בית החולים. ההערכות כעת הן כי גאידמק שיפר את הצעתו הכספית.

השופט יוסף שפירא ציין בהחלטתו האחרונה כי הצעת גאידמק רחוקה מהערכת השמאי לשווי של 37 מיליון דולר, ולכן לדבריו, "ניהול משא ומתן אינו ערובה לאישור הצעה הנופלת מהערכת השמאי". לדבריו, אם בסופו של דבר בית המשפט לא יאשר את המכר, יהיה צורך לשקול הצעות להפעלת בית החולים ללא מכירת הנכס הנדל"ני שבו.

המפרק ביקש מבית המשפט ארכה של שלושה ימים לשם סיום הליכי המשא ומתן עם גאידמק והבאת הצעתו המגובשת לאישור בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully