וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן חץ זכה במכרז בית אמות משפט

שלומי שפר

17.7.2007 / 10:08

חץ ירכוש 2,000 מ"ר וישלם 26.5 מיליון שקל לקרנות הפנסיה הוותיקות. המחיר מגלם שווי של 3,100 דולר למ"ר

נתן חץ הוא הזוכה במכרז לרכישת 2,000 מ"ר בבית אמות משפט. חץ ישלם עבור השטח 26.5 מיליון שקל, המחיר מגלם שווי של כ-3,100 דולר למ"ר - מחירי שיא של השנים האחרונות.

קרנות הפנסיה הוותיקות שבראשות יעל אנדורן הוציאו למכירה 2,000 מ"ר בבית אמות משפט ברחוב שאול המלך בתל אביב. השטחים כוללים את קומה 7, חצי מקומה 6, חלק מקומה 16 וחלקים נוספים בבניין. אתמול בערב נערך שלב פתיחת המעטפות עם ההצעות וחץ הוכרז כזוכה.

העסקה נוהלה ע"י גלעד בושביץ מטעם הקרנות הוותיקות. יעל אנדורן, המנהלת את קרנות הפנסיה הותיקות, אמרה היום כי קרנות הפנסיה הוותיקות תמשכנה בתקופה הקרובה לנצל את הגאות בשוק הנדל"ן למימוש נכסים, בהתאם למדיניות הנהלת הקרנות.

למרות היותו בניין ישן יחסית, נחשב בית אמות משפט למבוקש. באיזור לא נמכרו מזה תקופה ארוכה נכסים, כך שהביקוש עולה על ההיצע ולכן רבים צפו כי ההצעות במכרז יהיו הצעות שיא. לבניין מוניטין רב ושוכנים בו משרדיהם של ראשי המדינה בהם נשיא המדינה, שמעון פרס, שרת החוץ, ציפי לבני, ודמויות מובילות מתחום המשפט והעסקים. המכירה היא כחלק ממימוש נכסים של קרנות הפנסיה הוותיקות שהולאמו על ידי המדינה מידי ההסתדרות ומנוהלות על ידי מנהלת מיוחדת.

בעסקות קודמות, מכרו הקרנות מגרש חניה ברחוב אנטקולסקי בתל אביב בשטח של 2 דונם ב-16.5 מיליון דולר ואת מלון גני כרמל בזיכרון יעקב ב-20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully