וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה בן עשרות מיליוני דולרים לקומברס

שירלי יום-טוב

17.7.2007 / 16:12

תספק שירותי ערך מוסף ופתרונות בילינג לחברת Play הפולנית. תחום הבילינג בקומברס צומח בקצב שנתי של 25%

קומברס, החברה הבת של קומברס טכנולוג'י, הודיעה כי נבחרה לספק לחברת סלולר חדשה בפולין פתרונות בילינג ושירותי ערך מוסף בהיקף כולל של עשרות בודדות של מיליוני דולרים.

פליי (Play), מפעילה סלולרית חדשה בפולין, בחרה בקומברס לניהול הפעולות של שירותי הבילינג ושירותי ערך מוסף. הפתרונות שיוטמעו כוללים בין היתר את סביבת ה-InSight Environment, פתרונות לתמיכה בהעברת מסרי טקסט קצרים (SMS) ומסרי מולטימדיה (MMS).

בחברה הפולנית ציינו כי "כמפעילה חדשה, פליי מתאפיינת ברוח צעירה, בהרבה מרץ ובחזון לחולל שינוי בשוק הפולני, כשקומברס לצידנו".

עבור קומברס זהו הישג נאה כי היא הצליחה לזכות בחוזה כולל לאספקת שירותי הערך המוסף שלה, התחום המסורתי בו פועלת החברה, לצד חוזה בילינג, התחום אליו פרצה בשנה האחרונה בעקבות רכישת קינן. בשוק מעריכים כי תחום הבילינג צומח בקצב מהיר של כ-25% בשנה וכי זהו מנוע הצמיחה של קומברס לשנים הבאות.

עתידה של קומברס תחת קומברס טכנלוג'י אינו ברור בשלב זה. אנדריי דהן, מנכ"ל החברה בחודשים האחרונים, עובד כעת על תוכנית לשינויים במבנה הקבוצה הכוללת גם את החברות וירנט, אולטיקום וסטאהום. ההערכה בשוק היא כי קומברס תבקש למכור את סטארהום ואת חלקה באולטיקום ולהישאר לעת עתה עם ורינט וקומברס.

קומברס טכנולוג'י נסחרת ברשימת הפינק שיטס בשווי שוק של כ-4.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully