וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוטקס תובעת מרמטקס כ-10.7 מיליון שקל בגין שימוש לרעה בהליכי משפט

אמיר הלמר

9.9.2001 / 12:52

טוענת כי בעקבות תביעת סרק שהגישה כנגדה רמטקס עזבו אותה לקוחות

חברת ארוטקס, העוסקת ביבוא של בדי ריפוד, הגישה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב תביעה על סך כ-10.7 מיליון שקל כנגד חברת רמטקס. לטענת ארוטקס, חברת רמטקס - המתחרה מולה בתחום בדי הריפוד - פתחה כנגדה בהליכי סרק משפטיים במטרה לפגוע בעסקיה ולהוציאה משוק הטקסטיל ובדי הריפוד.

תביעתה של ארוטקס הוגשה באמצעות עוה"ד יעקב קלדרון ואבי מונטקיו לאחר שלפני כחודש הגישה כנגדה חברת רמטקס תביעה למתן חשבונות וצו מניעה, בטענה כי היא מחקה את מוצריה.

התובעת טוענת כי רמטקס, מחשש לתחרות עסקית, נקטה כנגדה בהליך סרק משפטי תוך הפצת שקרים אודותיה בקרב לקוחותיה. לטענתה, קצפה של רמטקס יצא עקב הצלחתה לייבא ולשווק בארץ סחורה איכותית במחיר אטרקטיווי, הנמוך ביותר מחצי ממחירי המתחרים.

תביעתה של רמטקס הוגשה כנגד ארוטקס וכנגד לקוח של החברה, סולי את דני קאופמן בע"מ. ארוטקס טוענת כי בעקבות הגשת התביעה הודיע לה הלקוח כי הוא מבטל עסקה שביצע עימה. עוד טוענת התובעת כי הנתבעת לא המתינה להחלטת ביהמ"ש בעניין צו מניעה, ועוד בטרם המציאה לה את כתבי הטענות מיהרה לפרסם את דבר הגשת התביעה בעיתונות - דבר שגרר לטענתה פנייה של הבנקים עימם היא עובדת על מנת לברר את מצבה ואת מצבם של לקוחות שונים שפנו בשביל לבטל ההתקשרויות החוזיות עימה.

התובעת טוענת כי הנתבעת הגדילה לעשות כאשר יומיים לפני הגשת התביעה שלחה את טיוטת הבקשה לצו מניעה לאחד מלקוחותיה של ארוטקס במטרה לאיים עליו כי אל לו להמשיך את קשריו העסקיים עם ארוטקס.

ארוטקס טוענת כי מעשיה של רמטקס עולים כדי ניצול לרעה של הליכי משפט, פרסום לשון הרע, רשלנות וגרם הפרת חוזה. בעקבות מעשים אלה, טוענת התובעת, נגרמו לה נזקים בסך כולל של כ-10.7 מיליון שקל. כמו כן, מבקשת התובעת צו מניעה קבוע כנגד רמטקס להפסקת ההכפשות כנגדה. טרם הוגש כתב הגנה. (א' 2269/01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully