וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אופטיבייס מבצעת פיטורים נרחבים ומקפיאה מרבית פעילותה

הארץ

10.9.2001 / 7:21

לאחר השלמת ההשתלטות העוינת עליה; גורמים המקורבים לחברה מעריכים גם כי צפויה הקפאה של רוב קווי המוצרים; לפני שבועיים הודיע מנכ"ל החברה על עזיבתו

מאת סופי שולמן

אופטיבייס צפויה להודיע השבוע על פיטורים נרחבים בחברה ועל הקפאת מרבית קווי המוצרים - כך מעריכים מקורבים לחברה. בסוף השבוע קיימה הנהלת אופטיבייס ישיבות ודנה על כך. אופטיבייס, שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, עוסקת בפיתוח מערכות לדחיסת שידורי וידיאו והעברתם ברשת האינטרנט. החברה מעסיקה 216 עובדים במשרדיה בהרצליה. הנהלת אופטיבייס העדיפה לא להגיב לידיעה.

שינויים מתוכננים אלה נובעים מהחלפת ההנהלה באופטיבייס בעקבות ההשתלטות שבוצעה בחודשים אחרונים על החברה. לפני שבועיים הודיע מנכ"ל החברה בשבע השנים האחרונות, רן אייזנברג, על עזיבתו - במידה רבה בשל חילוקי הדעות לאחר ההשתלטות.

בשבוע שעבר פרשו מדירקטוריון אופטיבייס יאיר סרוסי ואלי איילון, וכן מנהל הפעילות האמריקאית שלה. לאחר הפרישה מונה צבי הלפרין, עד כה סמנכ"ל הכספים, למנכ"ל הזמני.

במקביל לעזיבת הבכירים מינה את עצמו טים ווילר ליו"ר הדירקטוריון של אופטיבייס. ווילר, יחד עם ארתור מאייר-סומר, יזם את ההשתלטות על החברה באמצעות קבוצת פסטין מנג'מנט הרשומה באיי הבתולה. השניים הודיעו במחצית יוני 2001 כי רכשו 24% ממניות אופטיבייס וכי הם מבקשים להתמנות לדירקטורים בחברה.

מאז השלמת ההשתלטות וחילופי ההנהלה הושבתה הפעילות בחברה. עתה היא עשויה ליהפך לשלד בורסאי ולהותיר קופת מזומנים של 60 מיליון דולר. מאז ההשתלטות צנחה מניית אופטיבייס ב-50% והיא נסחרת כעת במחיר של 3 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully