וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GE קפיטל במו"מ לרכישת זרוע המימון הקמעונית של אבי נשונל הבריטי

סוכנויות הידיעות

9.9.2001 / 19:07

שווי העסקה מוערך ב-365-440 מיליון דולר; GE קפיטל הודיעה ביולי על רכישת קבוצת הפיננסים הלר פייננשל ב-5.3 מיליארד דולר במזומן

GE קפיטל, זרוע הפיננסים של ג'נרל אלקטריק ג'נרל אלקטריק , נמצאת במו"מ לרכישת פירסט נשונל ריטייל פייננס, זרוע המימון הקמעונית של קבוצת הבנקאות הבריטית אבי נשונל. בנק HFC האמריקאי אף הוא מעורב במו"מ.

שווי העסקה הוערך בשבוע שעבר ב-365-440 מיליון דולר על ידי בנק ההשקעות שרודר סלומון סמית ברני, המטפל במכירת זרוע המימון, האחראית לכ-1.5 מיליון הלוואות מדי שנה, המסתכמות בכ-2.2 מיליארד דולר. GE קפיטל הודיעה בחודש יולי על רכישת קבוצת הפיננסים הלר פייננשל (סימול HF) ב-5.3 מיליארד דולר במזומן. היתה זו הרכישה הגדולה השנייה במספר של GE קפיטל תוך חודש.

חטיבת הפיננסים רכשה בסוף חודש יוני את חברת הביטוח הבריטית National Mutual Life Assurance Society תמורת 807 מיליון דולר. רכישת נשונל נועדה לאפשר ל-GE להרחיב את פעילותה הפיננסית בבריטניה.

ג'נרל אלקטריק היא תאגיד התעשייה הגדול בעולם. החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים, החל במנורות חשמל, דרך מוצרי הדמיה רפואית, מנועי סילון ורכבות ועד לכורים גרעיניים.

החברה גם מפעילה את רשת הטלוויזיה NBC, מספקת שירותי אינטרנט לעסקים, ובאמצעות GE קפיטל מציעה שירותים פיננסיים מגוונים. פעילותה של ג'נרל אלקטריק בישראל כוללת את רכישת פעילות ההדמיה הרפואית מאלסינט בשנת 1997 ב-400 מיליון דולר. GE קפיטל השקיעה במספר חברות סטארט אפ ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully