וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם ביקשה צו מניעה נגד סגירת המחסן

רוני לינדר-גנץ

18.7.2007 / 18:03

אסם חרדה לתדמיתה, מאשימה את הווטרינרית ואת צוות הצילום שהם "לא בהכרח מונעים מהשיקולים הרלוונטים"

אסם הוציאה צו מניעה ארעי המונע מהווטרינרית של עיריית פתח תקווה, ד"ר תיקה בר און, להוציא צו סגירה למחסן "אסטיב". זאת, למרות שהחברה עצמה הודיעה על סגירת המחסן.

טענתה המרכזית של אסם היא כי הווטרינרית לא מילאה אחר התנאים המפורטים בפקודת הבריאות, הקובעת כי טרם הוצאת צו סגירה היא מחויבת להודיע לחברה על הליקויים ולפרטם; ורק משלא נענתה, היא רשאית להוציא צו סגירה.

המשמעות היא שבאופן תאורטי יכולה כרגע אסם להחליט על פתיחתו מחדש של המחסן. במקרה כזה, תיאלץ הד"ר בר-און לפנות לבית המשפט לצורך הוצאת צו סגירה למחסן, דבר שיאריך ויסרבל את ההליך.

משחק לפני מצלמה

בבקשה לצו מניעה שהגישה אסם מתוארות ההתרחשויות ביום בו בוצעה השמדת המוצרים. אסם מאשימה בה את הווטרינרית ואת צוות הצילום ב"התנהלות מתוקשרת, המעלה חשש כבד שהם לא בהכרח מונעים מהשיקולים הרלוונטים".

לדברי אסם, צוות הצילום של "שומר מסך" "פרץ אחרי הד"ר בר און תוך הסגת גבול... והחל מסתובב באתר ומצלם ככל העולה על רוחו".

הד"ר בר און מואשמת בבקשה בכך ש"הורתה על השמדת המוצרים שעל המשטחים שהיו בחוץ... ספק אם היה בכך צורך" וכי "התעקשה להשמידם מחוץ לאתר וקרוב ככל הניתן לעיני המצלמות, ששיחרו לטרף מעבר לגדר".

עוד ניתן ללמוד מהבקשה על חרדתה של אסם מפני הפגיעה התדמיתית בשמה בעקבות הפרשה: "הוצאת צו סגירה כאשר ממילא פעלה המבקשת (אסם) לסגירת האתר, עד להשלמת תיקון החריגות מהנהלים, מיותרת - ועלולה להסב למבקשת נזקים בלתי הפיכים, הן כספיים והן לשמה הטוב, אשר ככל הנראה לא ניתן יהיה לפצות עליהם בכסף".

עוד מוסיפה אסם בבקשה כי "במיוחד כך, כאשר כל פעולתם של המשיבים מתואמת ומתועדת על ידי צוותי טלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully