וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיבייס תקיים מחר אסיפת עובדים; חשש בחברה מפיטורים מאסיוויים

עינב בן יהודה

10.9.2001 / 11:54

מנכ"ל החברה, צבי הלפרין, מכחיש את ההערכות כי בעלי השליטה החדשים מעוניינים לחסל את רוב הפעילות הטכנולוגית: "החברה לא תהפוך לשלד בורסאי"

מחר תכונס אסיפת עובדי אופטיבייס , לנוכח חששות העובדים כי החברה עומדת לבצע צמצום ניכר בפעילותה - צמצום שמשמעותו הקפאת וסגירת פעילויות, שיובילו בסופו של תהליך לפיטוריהם של מרבית עובדי החברה.

"אופטיבייס לא הולכת להפוך לשלד בורסאי. אנו ממשיכים ונמשיך לפתח, לתמוך ולהשקיע בקווי המוצרים שלנו, כולל המוצרים של ViewGraphics. במקביל, אנחנו ממשיכים לעבוד על משפחת מוצרי Media-Gateway, אשר פיתוחם מתבצע בהתאם ללוחות הזמנים שלנו", אמר היום ל-TheMarker.com המנכ"ל הזמני של החברה וסמנכ"ל הכספים, צבי הלפרין, בהתייחסו לפרסומים השונים בכלי התקשורת.

לפני פחות משבוע, כאשר מונה טום וויילר ליו"ר אופטיבייס, צוטט היו"ר בהתייחסו לשינויים בהנהלת החברה באומרו: "אופטיבייס בוחנת את האסטרטגיה שלה במטרה לשמור על יתרונה".

הלפרין הוסיף כי במסגרת דיונים שערכה הנהלת החברה הוחלט על צעדים שונים שמטרתם קיצוץ בהוצאות, בהם גם פיטורי עובדים. הלפרין ציין כי הפיטורים ייעשו לרוחבה של החברה ויכללו את פעילותה בארץ ובארה"ב.

במסגרת בחינת אותה אסטרטגיה החליטה הנהלת החברה על פיטוריהם של כ-40 מכ-200 עובדיה. "הדיונים, שמטרתם בחינת הכיוונים האסטרטגיים של אופטיבייס, נערכים אחת לחצי שנה כדי לבדוק באופן מתמיד את פעילותנו" אומר הלפרין, ומוסיף כי בניגוד לפרסומים החברה ממשיכה בפעילותה ואין בכוונתה להקפיא או לסגור חלק מקווי המוצרים שלה.

לפני פחות משבוע, כאמור, מונה טום וויילר ליו"ר אופטיבייס. זאת, לאחר שקבוצת פסטין, שבראשה עומדים וויילר וארתור מאייר, אספה 21% מהון מניות החברה בשוק והעלתה דרישה למנות שני דירקטורים מטעמה למועצת המנהלים, ולאחר התפטרותו של רן אייזנברג, נשיא, מנכ"ל ומייסד החברה.

באותה הזדמנות הודיעה החברה, המפתחת תוכנה וחומרה להעברת קבצי וידיאו ונתוני מדיה עשירים על רשתות תקשורת ועל גבי פרוטוקול אינטרנט, על התפטרותם של שני חברי דירקטוריון - יאיר סרוסי ואלי אילון, שמשמש גם במנכ"ל חברת די.אס.פי.ג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully