וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאופרוב האמריקאית מתמזגת עם ביוסוניקס הישראלית בעסקת מניות בשווי 5.3 מיליון דולר

צורי דאר

9.9.2001 / 16:50

ביוסוניקס מפתחת מערכות למדידת זרימת דם באופן בלתי פולשני; נאופרוב מפתחת מערכות אונקולוגיות לחדרי ניתוח

חברת המכשור הרפואי האמריקאית נאוטפרוב (Neoprobe) הודיעה בסוף השבוע כי חתמה על מסמך ראשוני לרכישת חברת המכשור הרפואי הישראלית ביוסוניקס (Biosonix). נאופרוב צפויה להקצות לבעלי המניות של ביוסוניקס 11.8 מיליון מניות. על פי מחיר סגירה של 0.45 דולרים למניה מדובר בעסקה בשווי 5.3 מיליון דולר.

מנכ"ל ביוסוניקס, ד"ר דני מנור, סירב להתייחס לפרטי ההסכם, אולם ציין כי כחלק מהמיזוג תזרים נאופרוב כספים לביוסוניקס לצורך תפעולה השוטף.

ביוסוניקס נוסדה ב-1998 על ידי מנור, אלי לוי ורוני ביבי. החברה מתמחה בפיתוח מערכות למדידת זרימת דם באופן בלתי פולשני בהתבסס על טכנולוגיית אולטרה סאונד. לחברה שלושה מוצרים עיקריים: InFlow - המיועד לחדרי ניתוח, BioFlow - המיועד לטיפול נמרץ ו-FlowGuard - המיועדת למחלקות נוירוכירורגית, כלי דם ודיאליזה.

למוצרי ביוסוניקס אישור מכירה באירופה והיא נמצאת בהליכים לקבלת אישור FDA לשיווק המוצרים בארה"ב. בעלת המניות הבולטת בחברה היא קרן ישראטק. החברה יושבת בכפר מל"ל ומעסיקה 12 עובדים. נאופרוב הינה חברה אמריקאית המפתחת מערכות אונקולוגיות לחדרי ניתוח. החברה נסחרת בבורסת המניות הקטנות בניו יורק (OTC) לפי שווי של כ-12 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully