וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון נוסח טכנופלסט - תעניק לאיתמר פטישי אופציות והשתתפות ברווחים במקום שכר שנתי קבוע

אלי דניאל

9.9.2001 / 13:50

פטישי יזכה לאופציות בשווי של כ-163 א' ש' ולכ-3.75% מהרווח השנתי, העולה על 3 מ' ש'; מדובר בשינוי תנאי השכר של פטישי, המכהן כיו"ר דירקטוריון בחברה; אורלייט תזכה להטבה דומה

חברת טכנופלסט תעשיות , הנמצאת בשליטת חברת אורלייט ואיתמר פטישי, מבקשת לשנות את תנאי שכרם של איתמר פטישי ושאול קוברינסקי, המכהנים כיו"ר דירקטוריון משותפים בחברה.

על פי הודעת החברה, בכוונתה להקצות לפטישי ולחברת אורלייט, שקוברינסקי מכהן כמנכ"לה, 2.3 מיליון כתבי אופציה בלתי סחירים, הניתנים למימוש ל-2.3 מיליון מניות. כתבי האופציה, שערכם הכלכלי מסתכם בכ-325 אלף שקל, יוקנו לפטישי ולאורלייט ללא תמורה ובחלקים שווים, כך ששווי ההטבה לפטישי ולאורלייט מסתכם בכ-163 אלף שקל. מחיר המימוש של כל אופציה יהיה 1.7 שקלים, צמוד למדד המחירים לחודש ספטמבר 2001. פטישי ואורלייט יקבלו לידיהם את האופציות ב-12 מנות רבעוניות, החל מיום ה-1 באוקטובר 2001.

כמו כן, פטישי ואורלייט עשויים לזכות בהכנסה נוספת במידה שטכנופלסט תצליח לסיים את שלוש השנים הקרובות עם רווח. על פי הצעת החברה יזכו פטישי ואורלייט, כל אחד, לתשלום בונוס בשיעור של 3.75% מהרווח השנתי המאוחד אחרי מס, מעל לרווח שנתי של 3 מיליון שקל. באם תפסיד החברה, או שרווחיה השנתיים יהיו נמוכים מ-3 מיליון שקל לא ישולם הבונוס האמור.

בטכנופלסט מציינים כי מלבד האופציות והבונוס, במידה שישולם, לא יזכו פטישי ואורלייט לתגמול נוסף בגין התפקיד אותו ממלאים פטישי וקוברינסקי. יצוין כי הסכם השכר האמור מתייחס לתקופה של 3 שנים אשר התחילה ביום ה-1 ביולי 20001. להערכת החברה, עשוי הסכם השכר לחסוך סך של 1.3 מיליון שקל, בחישוב שנתי, בכל אחת מ-3 השנים בהן הוא יהיה בתוקף.

מבחינת פטישי, שינוי תנאי העסקתו מהווה הימור לא קטן, שכן, שכרו השנתי כיו"ר דירקטוריון החברה הסתכם בשנת 2000 בכ-1.35 מיליון שקל, בעוד שכעת, במידה ויתקבל הסכם השכר המוצע, עשוי פטישי לזכות לשכר נמוך יותר. וזאת, על רקע תוצאות החברה בשנת 2000 במהלכה היא הפסידה כ-16.3 מיליון שקל, כאשר גם המחצית הראשונה של שנת 2001 אינה מעידה על מעבר לרווחיות - החברה הפסידה בתקופה זו כ-9.4 מיליון שקל.

דירקטוריון החברה אישר כבר את הסכם השכר המעודכן, ואסיפת בעלי המניות של החברה תתבקש לעשות כן ביום ה-30 בספטמבר 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully